خانهاخبار
تأیید شد، پرچمدار G7 ThinQ ال جی 12 اردیبهشت معرفی می‌شود

تأیید شد، پرچمدار G7 ThinQ ال جی 12 اردیبهشت معرفی می‌شود

تازه‌ترین پرچمدار ال جی قرار است هفته آینده 12 اردیبهشت رسما معرفی شود. G7 ThinQ عضو تازه از سری G سازنده است و هوش مصنوعی در توسعه آن نقش مهمی دارد.
۱۳۹۷/۲/۵

کمپانی ال جی روز گذشته دعوتنامه‌های مربوط به رویداد رونمایی از پرچمدار تازه خود را به نام G7 ThinQ را در تاریخ 2 مه (12 اردیبهشت) ارسال کرد. این گوشی نسل تازه پرچمداران سری G ال جی است که سال گذشته در خلال رویداد بین المللی MWC 2017 شاهد معرفی اخرین آن به نام G6 بودیم. این دعوتنامه به رنگ مشکی طراحی شده و نام LG G7 ThinQ  هم بالای آن قرار گرفته است. در ادامه آن هم نوشته شده است که این روز را در تقویم خود علامت گذاری کنید چراکه ال جی محصول فوق العاده‌ مهمی را در آن معرفی می‌کند.

image

پیش از این گفته می‌شد که پرچمدار تازه ال جی قرار است G7 Neo نام بگیرد چراکه در خلال برگزاری MWC 2018 امسال ویدیوی کوتاهی منسوبه به این گوشی منتشر شد و در آن به نام مذکور اشاره شده بود. از طرفی چندی پیش LG کره جنوبی در مطلبی تأیید کرد که نام پرچمدار آینده این سازنده G7 ThinQ خواهد بود و همچنین به تاریخ احتمالی 2 مه هم در آن اشاره شده بود. حالا دیگر شکی باقی نمانده است که تا هفته آینده شاهد رونمایی از پرچمدار تازه ال جی خواهیم بود اما هنوز هم برخی موارد در هاله‌ای از ابهام باقی مانده‌اند.

image

برای مثال باید به قیمت نهایی این گوشی اشاره کنیم که کمپانی ال جی هنوز درباره آن صحبت نکرده است و احتمالا در خلال رویداد معرفی یا حتی پس از آن شاهد انتشار خبرهای تکمیلی در این باره خواهیم بود. از طرفی قیمت نهایی این گوشی با توجه به بازار عرضه و آنلاک بودن و نبودنش ممکن است بسیار متفاوت باشد و با توجه به این موضوع احتمالا نباید خبرهای مربوط به آن را نهایی فرض کنیم. همچنین هنوز مشخص نیست که G7 ThinQ سرانجام در چه تاریخی رسما روانه بازار خواهد شد. به جز این موارد، ویژگی‌های متعددی از این گوشی تا به حال در خبرها و گزارش‌های مختلف فاش شده‌اند و می‌دانیم که با توجه به نامش قرار است هوش مصنوعی بخش عمده‌ای از آن را در بر گیرد. بخش عمده فعالیت‌های پرچمدار تازه ال جی قرار است به کمک هوش مصنوعی و پردازش‌های آن عملی شود و بی شک دوربین و تجربه کاربری آن از مهم‌ترین بخش‌ها خواهند بود. هفته گذشته هم شاهد انتشار تصاویر رندر شده نهایی این گوشی بودیم که آن را در چند رنگ مختلف به نمایش می‌گذاشت. براساس این تصاویر باید بگوییم که ال جی قصد دارد G7 ThinQ را در آینده نزدیک در رنگ‌های مشکی، صورتی، خاکستری، آبی مات و همچنین براق در دسترس کاربران قرار دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)