خانهاخبار
Galaxy A6 با طراحی مشابه با Galaxy S9 عرضه می‌شود

Galaxy A6 با طراحی مشابه با Galaxy S9 عرضه می‌شود

تصاویر رندری به‌دست آمده از گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus، تأیید می‌کند هر دو مدل طراحی بدون حاشیه مانند Galaxy S9 خواهند داشت.
۱۳۹۷/۲/۵

سری Galaxy A به‌زودی با معرفی اعضای جدید به‌روز خواهد شد؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus توسط سامسونگ توسعه می‌یابد و در جدیدترین تصویر به‌دست آمده، طراحی احتمالی این دو گوشی فاش شده است. تصاویری که به‌تازگی منتشر شده است، تأیید می‌کند گوشی‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A طراحی مشابه با Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خواهند شد.

image

هر دو مدل طراحی بدون حاشیه خواهند شد؛ هرچند، ضخامت حاشیه‌ی بالا و پایین نمایشگر آن‌ها نسبتاً زیاد است اما از نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 بهره می‌گیرند. جک هدفون از پایین گوشی حذف نشده است اما به‌نظر می‌رسد در این تصاویر رندری، به اشتباه بلندگوی اصلی گوشی حذف شده است؛ در لبه‌ی پایین گوشی، خبری از بلندگوی اصلی نیست. ضمن اینکه گوشی‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A6 به پورت میکرویواس‌بی به جای درگاه USB-C مجهز شده‌اند؛ بدین شکل، می‌توان اطمینان حاصل کرد که اعضای جدید سری Galaxy A قیمت نسبتاً کمی خواهند داشت.

لازم به‌ذکر است که زمان عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ چندان دور نخواهد بود؛ هر دو مدل اخیراً در وب‌سایت Samsung.com فاش شده‌اند و در سه بازار اروپا، روسیه و خاورمیانه عرضه خواهند شد. مدل Plus گوشی‌ Galaxy A6 از دوربین دوگانه برخوردار است؛ ضمن اینکه حسگر اثرانگشت آن به پنل پشتی گوشی منتقل شده است اما Galaxy A6 از یک دوربین بهره می‌گیرد. لازم به‌ذکر است که پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نیز به ترتیب از یک و دو دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کنند. مدل‌های جدید خانواده Galaxy A به فلاش LED اختصاصی برای دوربین سلفی مجهز خواهند بود.

image

Galaxy A6 Plus به تراشه ساخت کوالکام مجهز شده است؛ این مدل از پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام بهره خواهد برد که در گوشی‌های میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد. Galaxy A6 نیز به پردازنده اگزینوس 7870 مجهز خواهد شد. هر دو گوشی به ترتیب چهار و سه گیگابایت رم دارند. لازم به‌ ذکر است که سامسونگ، مدتی پیش گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus را از سری Galaxy A ارائه داد اما خبری از عرضه آن‌ها با دوربین دوگانه در قاب پشتی نبود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

الهام

۱۳۹۷/۲/۵
سامسونگ و هواوی هم بعد سال ها همکاری!! با ما ایرانیا خوب کمال همنشین در اونها اثر کرده و به خوبی به بازاریابی فروش ماهرانه "ایرادخودرو و سایپاد" پی بردن که هر 3 ماه 3 ماه با عوض کردن یه فریم و اضافه کردن ی اپشن کوچولو، تو کارخونه هاشون لوازم مازاد پرچمداراشونو به یه گوشی تبدیل میکنن و به خورد ما خاورمیانه ای ها میدن ....
اَی خاک وچوک ...

حسینی

۱۳۹۷/۲/۵
با سلام خیلی قشنگ شده ولی سامسونگ کاش دوربین پشتی را مثل سری جی 7- 2017 میکرد که خیلی خوشگلتر از این مدل بودند......... تشکر