خانهاخبار
نگاهی به ویژگی‌های صوتی و باتری Nova 3e هوآوی

نگاهی به ویژگی‌های صوتی و باتری Nova 3e هوآوی

Nova 3e جدیدترین گوشی میان‌رده هوآوی است که در کنار برخورداری از قیمتی مناسب، مشخصات سخت‌افزاری و امکاناتی در حد پرچمداران را در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی با اینکه اندازه کوچک و جمع‌ و جوری دارد، توانسته نمایشگر بزرگ 5.84 اینچی را در خود جای دهد که این مهم به لطف حاشیه‎های باریک صفحه محقق شده است.
۱۳۹۷/۲/۹
image

هوآوی علاوه‌بر نمایشگر بزرگ FullView توانسته باتری پرظرفیتی را نیز به این Nova 3e اضافه کند. مجهز بودن به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی ویژگی است که در گوشی‌های هوشمندی با این وزن و ابعاد کم‌تر دیده می‏شود ولی هوآوی آن را عملی کرده است.

این باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی انرژی لازم برای 1 روز کار کردن با گوشی را تامین می‌کند و کاربر در طول روز نگران خالی شدن شارژ گوشی نخواهد بود.

یکی از ویژگی‌های خوب و پیشرفته Nova 3e پشتیبانی از شارژ سریع 9V/2A است که امکان می‌دهد در مدت زمان کم، با سرعت بالا و امنیت کامل باتری گوشی خود را شارژ کنید. با کمک شارژر سریعی که در جعبه دستگاه موجود است می‌توان در عرض 40 دقیقه باتری گوشی را 50 درصد شارژ کرد و پس از گذشت 105 دقیقا شارژ آن را از صفر به 100 رساند.

میزان کاهش درصد باتری Nova 3e

30 دقیقه بازی آسفالت 8

15 درصد

1 ساعت فیلم‌برداری فول اچ‌دی

24 درصد

 

Nova 3e دارای چند گزینه قدرتمند برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است که در مواقع نیاز به کمک شما می‌آید. با فعلا کرد هر یک از آنها می‌توان زمان باقی‌مانده از شارژ دستگاه را تا چند برابر افزایش داد.

  • Power Saving Mode: این گزینه فعالیت‌های پس‌زمینه را محدود می‌کند.
  • Ultra Power Saving Mode: این گزینه به جز چند قابلیت اصلی، سایر قابلیت‌های را محدود می‌کند.
  • Screen Resolution: این گزینه کیفیت نمایشگر را از FHD به HD کاهش می‌دهد.
image

خوشبختانه نوا 3 ایی با وجود اینکه از پورت Type-C بهره می‌برد، به جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز مجهز است؛ بنابراین می‌توان با داشتن هدفونی خوب از شنیدن موسیقی به این گوشی لذت برد. در این راه ویژگی Huawei Hsten کمک شایانی به ارتقا کیفیت صدا و تولید صدایی فراگیر و سه‌بعدی می‌کند.

در بخش تنظیمات صدا گزینه Huawei Histen Sound Effects وجود دارد که با اتصال هدفون فعال می‌گردد. در این بخش می‌توان نوع هدفون خود را انتخاب کنید و سبک موسیقی که به آن گوش می‌دهید را مشخص نمایید تا Huawei Histen صدا را متناسب با هدفون و موسیقی شما تنظیم کند.

همچنین این گوشی از فناوری به نام Dual Bluetooth استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد دستگاه در آن واحد به دو وسیله جانبی متصل باشد. به این ترتیب زمانی که با گوشی در حال پخش موسیقی روی اسپیکر بی‌سیم خود هستید می‌توانید با هدست بلوتوث به تماس‌های وارده نیز پاسخ دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Sadegh

۱۳۹۸/۱۲/۱۸
مشکل شارژ
خیلی زود شارژ کم میشه

Armin

۱۳۹۸/۱/۱۰
سلام گوشی من اگه تو اینستا و اینترنت باهاش کار کنی در 5 ساعت خالی میشه مال شما هم اینطوره؟

جواد

۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سلام وقتتون بخیر.
مطالبتون عالی هستن ممنون.
فقط نوا3i قابلیت شارژ وایرلس بیسیم رو داره
؟

beny

۱۳۹۷/۳/۲۹
سلام به نظرتون ارزش خریدنشو داره یا نه؟؟

zahra

۱۳۹۷/۲/۱۴
سلام ارهههه صداش محشر بود من دو هفته پیش که میخواستم برای پدرم گوشی بخرم تو مغازه تستش کردم هواوی فناوری صوتی Histen رو هم به تنظیمات صدای نوا ۳ اضافه کرده است که به موجب اون می‌توان از افکت صدای سه‌بعدی (نزدیک، جلو، فراگیر)، اکولایزر ۱۰ باند و مگاباس بهره گرفت. مثلا وقتی با هندزفری گوش میدی میتونه صدای خواننده و موسیقی رو تفکیک کنه بعد طوری پخش کنه که انگار داری موسیقی زنده گوش میدی بدون هیچ نویزی با شفافیت کامل . از فناوری بلوتوث aptX نیز پشتیبانی می‌کنه که در بین تمامی کُدک‌های صوتی بلوتوث، کم‌ترین تأخیر را دارد. بدین ترتیب، کاربر حین تماشای ویدیو یا اجرای بازی‌های مختلف، صدا و تصویر هماهنگ‌تری تجربه کنه . واقعاااا قدرت اسپیکرش هم فوق العاده س سامسونگ خیلی صداش خفه س ولی صدای اسپیکر این خیلی بلند و واضح بود قشنگ میشه بجای ضبظ مثلا تو ماشین ازش استفاده کرد. خلاصه که اگر اهل موسیقی هستین جزو گوشی های قوی تو این زمینه س.