خانهاخبار
LG G7 با یک دکمه اختصاصی برای فعال‌سازی دستیار Google Assistant ارائه می‌شود

LG G7 با یک دکمه اختصاصی برای فعال‌سازی دستیار Google Assistant ارائه می‌شود

آن‌طور که پیداست، شرکت ال‌جی درنظر دارد تا G7 ThinQ را به عنوان اولین گوشی عرضه نماید که از یک کلید فیزیکی برای فعال‌سازی دستیار صوتی Google Assistant استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۲/۳

در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت ال‌جی به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی پرچمدار جدید خود یعنی LG G7 ThinQ به صورت رسمی در اوایل ماه مه (May) معرفی خواهد شد. شرکت کُره‌ای هنوز جزئیات چندانی پیرامون طراحی گوشی ارائه نداده است اما تصاویر رندری ارائه شده از این گوشی، حاکی از آن است که LG G7 ThinQ با طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ جانشین LG G6 در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت و چندین کلید فیزیکی اضافی در لبه‌های خود دارد.

به‌تازگی نیز اعلام شده است که کلیدهای فیزیکی گوشی LG G7 ThinQ چه کاربردی خواهد داشت. براساس اطلاعات به‌دست آمده، یکی از این کلیدهای به منظور فعال‌سازی دستیار صوتی Google Assistant درنظر گرفته شده است؛ این موضوع بدین معنی خواهد بود که پرچمدار جدید ال‌جی به عنوان اولین گوشی عرضه خواهد شد که از یک کلید فیزیکی برای فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل بهره می‌گیرد. در گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL، گوگل از یک روش دیگر برای دسترسی به دستیار صوتی خود استفاده کرده است؛ باید لبه‌های گوشی را فشار دهید تا Google Assistant فعال شود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز از کلید فیزیکی مجزایی بهره می‌گیرند که به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های سرویس Bixby کاربرد دارد.

image

دکمه فیزیکی که برای دستیار صوتی گوگل در گوشی LG G7 ThinQ درنظر گرفته شده است، احتمالاً در کنار دکمه تنظیم صدا جای می‌گیرد؛ در لبه‌ی دیگر گوشی نیز می‌توانید به کلید Power دسترسی داشته باشد. لازم به‌ذکر است که کلید فیزیکی دستیار صوتی گوگل، قابل شخصی‌سای نخواهد بود؛ به همین جهت و به صورت رسمی، تنها می‌توانید از آن برای دسترسی به دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. البته مانند گوشی‌های سری Galaxy S، احتمالاً‌ برنامه‌هایی به منظور دور زدن این کلید و شخصی‌سازی قابلیت‌های آن، ارائه خواهد شد.

شرکت ال‌جی با مدل V30S ThinQ و نسخه Plus آن، استفاده از هوش مصنوعی را در گوشی‌های هوشمند خود کلید زد؛ شرکت کُره‌ای درنظر دارد تا این رویه را در گوشی جدیدش دنبال کند. با اینکه دستیار صوتی Google Assistant از طریق دستورات صوتی فعال می‌شود، اما شاید گاهی راحت‌تر باشد که از یک دکمه برای فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل استفاده نمایید.

اگر به دنبال جزئیات رسمی پیرامون گوشی جدید LG هستید، احتمالاً باید تا تاریخ 2 مه (May) منتظر بمانید تا ال‌جی از پرچمدار G7 ThinQ به صورت رسمی معرفی نماید. انتظار داریم تا چند هفته آینده، زمان عرضه و قیمت این گوشی به صورت رسمی توسط مقامات ال‌جی اعلام شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۴
نمیخواد گوشی جدید معرفی کنه اگه راست میگه همین هایی که فعلا تو بازاره به روزرسانی کنه که مونده رو اندروید 7 گوشی های میان رده برندهای دیگه الان با اندروید 8 میاد اون از G6 که همه اسنپدراگون 835 زدن ال جی 821 ترکوند اینم از بروز رسانی پرچمداراش همون ماشین لباسشویی بزنه ملت خودشون روشن کنن بهتره ........

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۳
G7 جای خودشو توی دلها باز می‌کنه