خانهاخبار
با تلوبیون هیچ برنامه تلویزیونی را از دست ندهید

با تلوبیون هیچ برنامه تلویزیونی را از دست ندهید

تلوبیون یکی از قدیمی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های تلویزیون اینترنتی کشور است که امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با نصب این اپلیکیشن می‌توان به آرشیو هزاران برنامه و فیلم و سریال تلویزیونی دسترسی داشت و مسابقات ورزشی را بصورت زنده تماشا کرد.
۱۳۹۷/۲/۱۷
image

با اینکه امروزه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سهم زیادی در سرگرم کردن مردم دارند، هنوز هم تلویزیون اصلی‌ترین وسیله برای سرگرمی، شندین اخبار و وقت گذراندن است.

تلوبیون، دو رسانه مهم تلویزیون و اینترنت را با هم ادغام کرده است تا افراد بتوانند از طریق اینترنت به برنامه‌های تلویزیونی مودر علاقه خود دسترسی داشته باشند. با دانلود اپلیکیشن تلوبیون می‌توان در هر زمان و مکان برنامه‌های بیش از 33 شبکه تلویزیونی را تماشا کرد و پخش زنده برنامه‌های شبکه‌های مختلف و مسابقات فوتبال را دید.

یکی از نقاط قوت اپلیکیشن تلوبیون آرشیو غنی است که از برنام‌های مختلف در اختیار دارد؛ که مجموعه کاملی از برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و سریال‌های پخش شده را شامل می‌‏شود.

اگر به دلیل مشغله یا گرفتاری فرصت دیدن برنامه مورد علاقه خود را نداشتید و تکرار آن را هم از دست دادید می‌توانید به سراغ آرشیو تلوبیون بروید و قسمت‌های مختلف آن را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

استفاده از تلوبیون تنها به گوشی و تبلت خلاصه نمیشود. تلوبیون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا به وسیله کامپیوتر، لپ‌تاپ و تلویزیون هوشمند خود نیز به این سرویس دسترسی داشته باشید و از طریق وب‌سایت تلوبیون برنامه‌های پربازدیدی مثل نود، خندوانه، دورهمی، ماه عسل و پخش زنده مسابقات ورزشی را تماشا کنید.

image

برخی از ویژگی‌های مهم تلوبیون به شرح زیر است:

  • پخش زنده برنامه‌های 33 شبکه تلویزیونی
  • آرشیو مسابقات فوتبال و مسابقات ورزشی داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم
  • آرشیو فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ایرانی و خارجی
  • بخش ویژه برنامه­های کودک و نوجوان همراه با صدها کارتون و انیمیشن جذاب
  • امکان ذخیره برنامه­‌ها با 3 کیفیت و حجم متفاوت

باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از تمامی خدمات تلوبیون چه روی وب‌سایت و چه از طریق اپلیکیشن تلوبیون کاملا رایگان است و برای دیدن آرشیو و پخش زنده برنامه‌ها و مسابقات فوتبال نیازی به پرداخت حق اشتراک نیست. همچنین خوب است بدانید ترافیک مصرفی تلوبیون روی همه ISP های کشور از جمله بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌های اینترنت مثل ایرانسل، پارس آنلاین، شاتل، آسیاتک ، داتک، رایتل و افرانت نیم بها است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مرتضی

۱۳۹۷/۲/۱۷
اپلی ها گناه کردن؟؟
قبلا توی اپستور بودش خیلی خوب بود حذف شد و توی اپستورهای ایرانیم نیستش :(