خانهاخبار
LG V40 ThinQ اواخر تابستان یا اوایل پاییز عرضه خواهد شد

LG V40 ThinQ اواخر تابستان یا اوایل پاییز عرضه خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، انتظار داریم سه گوشی رده‌بالای LG G7 ThinQ، LG V35 ThinQ و LG V40 ThinQ توسط ال‌جی تا پایان سال عرضه شود. مدل آخر یعنی V40 ThinQ در اواخر تابستان به صورت رسمی معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۱

افشاگر معروف با انتشار یک پست، اعلام کرده است که شرکت LG گوشی جدید V35 ThinQ را با اسم‌رمز Emma در بازه زمانی نزدیک به پرچمدار LG G7 ThinQ (با اسم‌رمز Neo یا Judy) معرفی خواهد کرد. البته اگر منتظر معرفی یک گوشی قدرت‌مند از سری V هستید، احتمالاً باید تا زمان عرضه LG V40 ThinQ منتظر بمانید؛ اعلام شده است که اسم‌رمز این گوشی، Storm خواهد بود و براساس برنامه‌های شرکت کُره‌ای، جدیدترین عضو از سری V در اواخر تابستان یا اوایل پاییز به صورت رسمی معرفی خواهد شد. LG V40 ThinQ در واقع گوشی پرچمدار جدید ال‌جی برای نیمه دوم سال 2018 خواهد بود؛ سال گذشته نیز، شرکت ال‌جی از فبلت LG V30 در تابستان رونمایی کرد تا این مدل را به عنوان رقیب قدرت‌مند Galaxy Note 8 و iPhone X اپل به بازار عرضه نماید.

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی پیرامون گوشی جدید LG V40 ThinQ نداریم؛ با این وجود، شایعات مختلفی پیرامون پرچمدار LG G7 ThinQ یا فبلت LG V35 ThinQ به‌دست آمده است. جدیدترین عضو از سری G که G7 ThinQ نامیده خواهد شد، پرچمدار 2018 شرکت ال‌جی برای نیمه اول سال خواهد بود و با LG G6 جایگزین می‌شود. زمان عرضه پرچمدار نیمه اول 2018 شرکت LG مشخص نشده است اما می‌دانیم که این مدل از نظر ظاهری چگونه خواهد بود. جانشین LG G6 در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد و ضمن اینکه ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد چشمگیری کاهش یافته است. همچنین ادعا می‌شود که LG G7 ThinQ به رنگ خاکستری، مشکی، آبی مراکشی، آبی مات و صورتی عرضه خواهد شد. دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی به کار گرفته شده است و برخلاف دیگر پرچمداران LG، چینش دوربین اصلی به صورت عمودی خواهد بود. ضمن اینکه حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی به‌کار گرفته شده است.

image

شرکت ال‌جی، گوشی LG G7 ThinQ را با تمرکز ویژه بر قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهد داد؛ همین موضوع باعث شده است تا از پسوند ThinQ برای نام‌گذاری جدیدترین گوشی خود از سری LG G استفاده نماید. دوربین اصلی گوشی پرچمدار نیمه اول 2018 شرکت ال‌جی، از قابلیت AI Cam برخوردار است که چهار فیلتر را پیشنهاد می‌دهد تا تصاویر بهتری به ثبت برسانید؛ ضمن اینکه امکان تشخیص صحنه‌ی عکاسی وجود دارد و دوربین مطابق با صحنه عکاسی، تنظیماتی را به صورت خودکار روی دوربین اعمال خواهد کرد تا عملکرد دوربین بهبود پیدا نماید.

گوشی LG V35 ThinQ نیز به صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع OLED با رزولوشن QHD+ مجهز شده است و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی دارد. این گوشی مانند دیگر پرچمداران LG از دوربین دوگانه، متشکل از دو لنز واید و استاندارد بهره خواهد برود و دوربین اصلی به لنزی با F1.6 مجهز شده است. ضمن اینکه قابلیت عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی که AI Cam نامیده می‌شود، توسط دوربین این گوشی ارائه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۲/۲
مشکل ال جی سایه انداختن و بوت لوپ شدنه غیر این مشکل ینداره

ho sharifi

۱۳۹۷/۲/۱
سلام
یه v10 داشتم کیفیت صفحه نمایش خوبی نداشت تصویر مات میموند روی صفحه.مخصوصا اگر یه کم نور صفحه رو زیاد میکردی.
کلا از ال جی زده شدم.
امیدواری تو سریهای بعدی این مشکل رو حل کردی باشه