خانهاخبار
مشخصات و قیمت پرچمدار Honor 10 فاش شد!

مشخصات و قیمت پرچمدار Honor 10 فاش شد!

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، فردا پرچمدار تازه‌اش را به نام Honor 10 معرفی می‌کند. این گوشی هوشمند از طراحی مشابه آیفون 10 اپل بهره می‌برد و قرار است در 3 نسخه با کانفیگ متفاوت روانه بازار شود.
۱۳۹۷/۱/۲۹

گوشی پرچمدار Honor 10 قرار است فردا رسما معرفی شود. به دنبال انتشار تصاویر رندر شده متعدد منسوب به این گوشی توسط رولاند کوانت، افشاگر معروف، حالا شاهد فاش شدن قیمت نهایی آن هستیم. اگر این اطلاعات تازه صحت داشته باشند، برند آنر فردا گوشی پرچمدارش را در سه نسخه متفاوت رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که ارزان قیمت‌ترین نسخه Honor 10 به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود . 429 دلار قیمت دارد. نسخه بعدی 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به قیمت 477 دلار روانه بازار می‌شود. در آخر نسخه سطح بالای این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و 573 دلار قیمت گذاری می‌شود. منبع انتشار این خبر تازه علاوه بر اطلاعات مربوط به کانفیگ نسخه‌ها و همچنین قیمت نهایی، مدعی شده است که این گوشی تازه از 27 آوریل (7 اردیبهشت) در رنگ‌های مختلف روانه بازار کشور چین خواهد شد.

image

لازم به ذکر است که Honor 10 در تاریخ 15 مه (25 اردیبهشت) در لندن رسما معرفی می‌شود و رویداد مذکور هم درواقع مراسم رونمایی جهانی آن خواهد بود. برند آنر که زیر مجموعه هوآوی است، سال گذشته پرچمدار Honor 9 را با 4 و 6 گیگابایت رم معرفی کرد و تنها نسخه 6 گیگابایتی آن به بازار اروپا راه یافت. به همین خاطر ممکن است که امسال هم اتفاق مشابهی رخ دهد اما امیدواریم که آنر تمهیدات تازه‌ای بیندیشد تا دیگر مشکلات سال گذشته پیش نیاید. چین احتمالا اولین بازار دریافت کننده گوشی تازه آنر خواهد بود و پس از آن بازار اروپا دریافتش خواهد کرد. گوشی Honor 10 از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه P20 هوآوی خواهد بود و متریال سازنده‌اش هم شیشه و فلز است. حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل جلو تعبیه می‌شود و در قسمت بالای صفحه نمایش آن هم شاهد بریدگی حاشیه هستیم. پیش بینی می‌شود که دوربین سلفی Honor 10 مانند دو پرچمدار P20 و P20 Pro هوآوی 24 مگا پیکسلی باشد و به جک هدفون 3.5 میلی متری هم مجهز شود. از طرفی لازم است اشاره کنیم که این گوشی احتمالا از امکان ارتقای حافظه داخلی پشتیبانی نمی‌کند. پردازنده داخلی آن هم Kirin 970 که پردازنده پرچمداران هوآوی است خواهد بود.

image

Honor 10 صفحه نمایش 5.84 اینچی فول اچ دی پلاس دارد و اگر اطلاعات TENAA و رولاند کوانت درباره آن صحت داشته باشند، دوربین دوگانه‌اش 24 + 16 یا 24 + 20 مگا پیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی Emotion UI (EMUI) 8.1 به صورت پیش فرض روی پرچمدار تازه آنر نصب می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فاطیما

۱۳۹۷/۵/۲۶
این گوشی کی میاد ایران؟

امیرر

۱۳۹۷/۱/۳۰
یعنی تا خرداد نمیاد ایران دیگه؟؟