خانهاخبار
گوشی پرچمدار LG G7 ThinQ به نمایش گذاشته شد

گوشی پرچمدار LG G7 ThinQ به نمایش گذاشته شد

تصویر رندری تازه منتشر شده، پرچمدار جدید LG G7 ThinQ را در بهترین حالت ممکن به نمایش می‌گذارد؛ مدل مذکور در اوایل ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۲۹

شرکت ال‌جی برای رونمایی از اولین گوشی خود با بریدگی در بالای نمایشگر مانند آیفون 10 یا اسنشال فون آماده می‌شود. شرکت مذکور تأیید کرده است که پرچمدار جدیدش با نام تجاری G7 ThinQ ارائه خواهد شد و تصاویر مختلف و رندرهای متفاوتی منتشر شده است که گوشی جدید این شرکت کُره‌ای را به نمایش می‌گذارد. تصویر تازه منتشر شده، LG G7 ThinQ با بهترین جزئیات فاش می‌کند.

این تصویر که ایوان بلس ارائه شده است، مربوط به بخشی از تصویر تبلیغاتی برای LG G7 ThinQ است که شرکت LG از آن برای معرفی گوشی جدیدش استفاده خواهد کرد. ال‌جی مدت‌هاست که دکمه‌ی پاور را با حسگر اثرانگشت در گوشی‌های خود، ادغام کرده است اما به‌نظر می‌رسد که LG G7 ThinQ از این قاعده مستثنی خواهد بود؛ با توجه به تصاویری که اخیراً به‌دست آمده است، انتظار داریم جانشین LG G6 به دکمه‌ی فیزیکی پاور در لبه‌ی سمت راست خود مجهز شده باشد. در گوشی جدید ال‌جی، حسگر اثرانگشت همچنان در پنل پشتی و زیر دوربین اصلی جای خواهد گرفت؛ هرچند، چینش سنسورهای دوربین به صورت عمودی است و مانند LG V30 و LG G6 خبری از دوربین دوگانه با چینش افقی نخواهد بود.

image

شرکت ال‌جی، جدیدترین گوشی خود را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه خواهد داد؛ البته G7 ThinQ اولین گوشی رده‌بالای این شرکت در سال 2018 نیست و احتمالاً به خاطر دارید که پرچمدار V30 ThinQ (نسخه ارتقا یافته V30 که در نیمه دوم 2017 معرفی شده بود) در اوایل سال جاری میلادی در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته شده بود. با این‌حال، نسخه جدید V30 فاقد تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام است و از نسل قبل یعنی اسنپدراگون 835 بهره می‌گیرد. علت استفاده ال‌جی از پسوند ThinQ برای جانشین LG G6 بدین خاطر است که این مدل از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد؛ هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد گوشی در هنگام عکاسی کاربرد خواهد داشت یا با استفاده از آن می‌تواند دستورات صوتی خاصی را به اجرا درآورید. 

شرکت LG هنوز بخشی از شایعات را پیرامون پرچم‌دار آینده خود تأیید نکرده است اما می‌دانیم که LG G7 ThinQ در ماه آینده میلادی و در تاریخ 2 مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. مانند پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی، اگر از بریدگی بالای نمایشگر رضایت ندارید؛ امکان مخفی کردن بریدگی بالای صفحه‌نمایش وجود خواهد داشت. در این شیوه با نمایش رنگ مشکی در طرفین Notch، فضای خالی اطراف بریدگی مخفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)