خانهاخبار
Honor 10 در تصاویر رندری جدید به نمایش گذاشته شد

Honor 10 در تصاویر رندری جدید به نمایش گذاشته شد

به‌تازگی تصاویر رندر شده گوشی Honor 10 فاش شده است که این مدل را به رنگ Twilight به نمایش می‎گذارد؛ با توجه به این تصاویر پرچمدار جدید برند آنر هوآوی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۲۹

برند آنر هوآوی برای رونمایی از گوشی جدید Honor 10 در تاریخ 19 آوریل در چین برنامه‌ریزی کرده است و تصمیم دارد تا این گوشی را در تاریخ 15 مه (May) به صورت جهانی معرفی کند. یک روز مانده به رونمایی رسمی، تصاویر رندری رسمی گوشی جدید برند آنر توسط افشاگر معروف فاش شده است. یکی از شرکت‌های تابعه هوآوی درنظر دارد تا گوشی جدیدش را در سه رنگ براق معرفی کند؛ یکی از این رنگ‌ها، مشکی خواهد بود و رنگ دیگر آبی و سبز نسبتاً ملایم است. اگر از عرضه Huawei P20 Pro به رنگ Twilight هیجان‌زده شده‌اید و مایل هستید تا گوشی نسبتاً ارزان‌قیمت‌تری را از برند هوآوی یا آنر با این رنگ خریداری کنید، باید اشاره کرد که Honor 10 به رنگ Twilight نیز عرضه خواهد شد.

مشخصات پرچمدار جدید برند آنر هوآوی در حال‌حاضرُ مشخص شده است و می‌دانیم که Honor 10 چه مشخصات سخت‌افزاری را اراپه خواهد داد. گوشی جدید این شرکت در TENAA فاش شده بود و همین موضوع باعث شده است تا مشخصات نهایی Honor 10 را بدانیم. جانشین Honor 9 به آخرین تراشه رده‌بالای HiSilicon یعنی Kirin 970 مجهز شده است که هشت هسته پردازشی دارد؛ این تراشه به واحد پردازش عصبی مجهز شده است و همین موضوع باعث می‌شود تا پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی امکان‌پذیر باشد. گوشی جدید برند Honor با نمایشگر 5.8 اینچی همراه شده است که در بالای آن، بریدگی نسبتاً کوچکی وجود دارد؛ این بریدگی، جایگزین حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش شده است. آنچه که برند آنر در طراحی Honor 10 انجام داده، روی سری P20 نیز پیاده شده بود؛ با اینکه آنر تلاش کرده است تا حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را کاهش دهد اما از حاشیه‌ی پایین نمایشگر غافل شده و همین موضوع باعث می‌شود تا حاشیه‌ی نسبتاً ضخیمی در پایین صفحه‌نمایش وجود داشته باشد که محل جای‌گیری دکمه‌ی فیزیکی Home و حسگر اثرانگشت است.

image

به همراه تصاویر رندر شده، تصویر واقعی دیگری نیز از گوشی Honor 10 به‌دست آمده است که پرچم‌دار جدید برند Honor را به نمایش می‌گذارد. در تصویر به‌دست آمده، مشخص است که در حاشیه‌ی بالای نمایشگر، بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی جای خواهد گرفت.

گوشی پرچمدار Honor 10 به دوربین دوگانه 16 و 24 مگاپیکسلی مجهز شده است و می‌تواند صحنه‌های مختلف عکاسی را در یک تصویر تشخیص دهد. گوشی مذکور به باتری 3320 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و شارژ باتری به لطف فناوری اختصاصی هوآوی در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد امکان‌پذیر خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

P.H

۱۳۹۷/۱/۲۹
بسیار زیباست
خوشمان آمد:/