خانهاخبار
Nova 3e شبه‌پرچمدار جدید هوآوی وارد بازار ایران شد (قیمت و مشخصات)

Nova 3e شبه‌پرچمدار جدید هوآوی وارد بازار ایران شد (قیمت و مشخصات)

نوا ۳ ای گوشی میان‌رده جدید کمپانی هوآوی با صفحه‌نمایش فول ویو کم‌حاشیه، طراحی زیبا و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند به تازگی به بازار کشورمان راه یافته است. در ادامه می‌توانید از قیمت و مشخصات این گوشی آگاه شوید. با جی‌اس‌ام آگاه شوید.
۱۳۹۷/۱/۲۸

به گوش‌های بالا‌رده‌ای که بسیاری از ویژگی‌های پرچمداران را با خود به ارمغان دارند، شبه پر‌چمدار گفته می‌شود. یکی از جدیدترین شبه پرچمداران گوشی هوآوی پس از Mate 10 Lite، با نام تجاری Nova 3e در بازار چین و کشورمان شناخته می‌شود. این میان‌رده زیبا و قدرتمند در کنار دو پرچمدار جدید هوآوی P20 و P20 Pro معرفی شد و در روزهای ابتدایی آغاز فروشش در بازار ایران به صورت اینترنتی به سر می‌برد. Nova 3e بسیاری از امکانات یک پرچمدار را درون خود جای داده است.

image

LX1 نسخه‌ای از نوا ۳ ای است که به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده است. این نسخه بهبود‌های جزیی نسبت به دیگر نسخه‌ها از جمله پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac، چیپ NFC دارد که ممکن است از چشم بسیاری پنهان بماند.  

image

#گزارش‌بازار

فروش نوا ۳ ای در تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی در بازار کشورمان آغاز شده است و به زودی این گوشی را پشت ویترین فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی خواهیم دید. اگر قصد خرید این گوشی را دارید توجه داشته باشید که حتما نسخه گارانتی‌دارد رسمی را خریداری کنید تا در طرح رجیستری به مشکل برنخورید. نوا ۳ ای در بازار کشورمان فعلا در دو نسخه مشکی و آبی رنگ عرضه شده است که تفاوت قیمتی با یکدیگر ندارند.  

image

ویژگی‌های برتر Nova 3e ✔︎

  • صفحه‌نمایش کم‌حاشیه FullView 2.0 با کیفیت عالی
  • طراحی زیبا
  • قیمت مناسب نسبت به امکانات و مشخصات سخت‌افزاری
  • پشتیبانی از شارژ سریع

اگر قصد خرید Nova 3e را دارید و می‌خواهید قبل از خریدتان از تجربه کاربری این گوشی طی استفاده روزمره آگاه شوید پیشنهاد می‌کنیم سری به بررسی تخصصی این محصول در سایت جی‌اس‌ام بیاندازید.

image

مشخصات بارز Nova 3e
صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچ - ۱۰۸۰x۲۲۸۰ - LTPS IPS LCD پیکسل - نسبت‌ اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ٪۸۰.۵
پردازندهHiSilicon Kirin 659 - هشت هسته‌‌ای (۴ هسته ۲.۳۶ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی)
رم۴ گیگابایت
دوربین اصلی۱۶+۲ مگاپیکسل (دوگانه)
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
حافظه داخلی۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت +  پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت
باتریلیتیوم پلیمری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپر
شارژ سریع۹V/۲‍A
سیستم‌عاملاندروید ۸.۰ اوریو
وزن۱۴۵ گرم
قیمت در بازارقیمت در فروشگاه‌های اینترنتی
به زودی1,669,000 الی 1,699,000 تومان
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

میشکا

۱۳۹۷/۲/۱۴
اتفاقا بنظر من خیلی اپشناش بهتر از سامسونگ داره عمل میکنه مثلا نمایشگری که با پنل LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته تو این گوشی LTPS هست که جدیدترین تکنولوژی موجود تو صفحه نمایش گوشیاس. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های قبلی داره؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 5.8اینچی‌اش، حدود 435 پیکسل را تو هر اینچ جا داده که برای این سایز بزرگ صفحه نمایش واقعا جذاب و خاص هست. face id این بار روی یه گوشی میان رده با قیمت خیلی مناسب در عین حال برابری امنیتش با گوشیای پرچمدار سامسونگ و اپل!!!! تشخیص چهره در این گوشی عملکرد بسیار خوبی داره و هم در نور روز به خوبی چهره شما را حتی زمانی که با زاویه به آن نگاه می‌ کنه شناسایی می‌ کنه و هم در نور کم و شب مشکلی جدی ‌ای بابت شناسایی چهره نداره. قابلیت اتصال به شبکه های 4G با سرعت دانلود 300 مگابایت بر ثانیه، بلوتوث نسخه ی 4.2، نسخه ی 8 از اندروید و از همه مهم‌تر حذف کلید خانه که به نظر هوآوی هم دیگه نیازی به آن نیست، از دیگر ویژگی های جدید این گوشی هستن.

سامسونگ

۱۳۹۷/۲/۱
با توجه به طرح رجیستری و واردات انحصاری از سوی یک شرکت خاص گوشی با قیمت گزافی در بازار موجود خواهد شد و باتوجه به اینکه یک گوشی میان رده محسوب میشه ارزش خرید نداره بنظرم سامسونگJ7 proخیلی بهتر از این هست.

سامان

۱۳۹۷/۱/۳۱
ویژگی های جذاب و اختصاصی این گوشی:
تشخیص چهره
هواوی Nova 3e به فناوری تشخیص چهره مجهز شده که می تونه ظرف 0.8 ثانیه کاربر رو شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز کنه. هواوی اعلام کرده الگوریتم اختصاصی آنها بیش از 1000 نقطه از صورت انسان را مقایسه می کنه تا از هویت کاربر اطمینان پیدا کنه، ضمن اینکه قفل موبایل با عکس یا ویدیو یا حتی در حالت خواب باز نمی شه.
شارژ سریع
هواوی Nova 3e این گوشی از فناوری شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) برخوردار هست که در مقایسه با دیگر گوشیای میان رده های این شرکت (با توان شارژ 10 وات) تقریباً 30 درصد سریع تر شارژ می شود. به گفته هواوی باتری این موبایل در کمتر از 30 دقیقه تا 43 درصد پر خواهد شد که رقم خوبی برای میان رده ها به حساب میاد.
بلوتوث دوگانه
هواوی Nova 3e این گوشی میتونه به شکل همزمان به دو دستگاه متصل بشه. به عنوان مثال می توانید همزمان از هدست بلوتوث و دستبند سلامتی خود استفاده کنید.

جهان آرمانی

۱۳۹۷/۱/۳۱
نوا ۳ ای محصولی از خانواده‌ی میان‌رده‌های هواوی محسوب می‌شود؛ با توجه به این مورد خیلی خوب است که هواوی سخت‌افزاری قدرتمند را در آن به‌ کار برده باشند.
هواوی محصول جدید خود را با تراشه‌ی حرفه ای و قدرتمند‌ و اختصاصی هواوی، موسوم به کرین ۶۵۹ روانه‌ی بازار کرده‌ است.
این پردازنده‌ی ۶۴ بیتی که نزدیک به یک سال از زمان رونمایی آن می‌گذرد، با لیتوگرافی ۱۶ نانومتری ساخته می‌شود؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که از تراشه‌های میان‌رده‌ی رقیب با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، مصرف انرژی بالاتری داشته باشد.‌
کرین ۶۵۹ از هشت هسته‌ی پردازشی با ریزمعماری Cortex-A53 آرم و معماری مجموعه‌ی دستورالعمل ARMv8-ISA بهره می‌برد که در قالب دو کلاستر چهارهسته‌ای کم‌مصرف و قدرتمند به‌ترتیب با فرکانس‌های ۱.۷ و ۲.۳۶ گیگاهرتز کنار هم قرار گرفته‌اند و در مجموع، عملکرد آن‌ها ۴ درصد سریع‌تر از نمونه‌ی به‌کاررفته در تراشه‌ی کرین ۶۵۸ است.
این پردازشگر به خوبی قابلیت اجرای بازی های سنگین و اپلیشکیشن های سنگین رو بدون اندکی تاخیر و مشکل دارد و کاربر از استفاده از این گوشی نهایت لذت رو خواهد برد

رامتین

۱۳۹۷/۱/۳۱
لنز های با کیفیت لایکا خالق تصاویر با کیفیت و حرفه ای دوربین این گوشی
به‌لطف وجود سنسور دوم ۲ مگاپیکسلی، نوا ۳ ای توانایی ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه را نیز دارد، ضمن اینکه به‌موجب قابلیت Wide Aperture می‌توان پس از ثبت عکس، محل فوکوس و شدت بلور‌شدن پس زمینه را نیز تغییر داد. هواوی به‌صورت نرم‌‌افزاری امکان تصاویر سلفی با افکت بوکه را نیز در Nova 3e فراهم کرده است. یکی دیگر از قابلیت‌های موجود در نرم‌افزار دوربین نوا ۳ ای که در حالت عکاسی با دوربین اصلی و سلفی در دسترس قرار دارد، قابلیت Moving Picture محسوب می‌شود که با فعال‌سازی آن، گوشی حین ثبت عکس، ویدیوی کوتاهی را نیز از سوژه ثبت می‌کند که برای سوژه‌های متحرک، گزینه‌ی جالب توجهی است.
هر دو دوربین اصلی و سلفی در شرایط نوری مناسب، عکس‌هایی با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده ثبت می‌‌کنند؛ عملکرد دوربین را به‌لحاظ گستره‌ی دینامیکی را خوب ارزیابی باید کرد؛ به‌طوری که در همه سناریو‌ها، جزئیات در سایه‌ها به خوبی مشخص است. همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، در محیط‌های تاریک و شرایط نوری ضعیف، از میزان شارپ‌بودن تصاویر اصلا کاسته نمی‌شود و رنگ‌ها آن طراوت لازم را دارند و در چنین شرایطی، نویز در سطح مطلوبی کنترل می‌شود.