خانهاخبار
Galaxy J6 اولین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ با نمایشگر کشیده

Galaxy J6 اولین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ با نمایشگر کشیده

گوشی جدید سامسونگ که احتمالاً با نام تجاری Galaxy J6 عرضه خواهد شد، از نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 بهره خواهد برد؛ مدل مذکور به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۸

گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید سامسونگ که با نام تجاری Galaxy J6 عرضه خواهد شد، به‌تازگی موفق شده است در FCC تأییدیه به‌دست آورد. به همراه دریافت تأییدیه، بخشی از مشخصات میان‌رده جدید سامسونگ فاش شده است.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی Galaxy J6 از نمایشگر 5.6 اینچی بهره خواهد برد که نسبت ابعاد 18:9 به دارد؛ با این‌حال، مشخص نیست پنل صفحه‌نمایش مورد استفاده در این گوشی از چه نوع خواهد برد. آیا سامسونگ از یک نمایشگر HD+ برای گوشی جدیدش استفاده خواهد کرد یا نسخه قدرت‌مند Galaxy J5 با نمایشگر FHD+ ارائه می‌شود؛ ضمن اینکه نمی‌دانیم گوشی Galaxy J6 به نمایشگر Super AMOLED مجهز شده است یا از پنل صفحه‌نمایش معمول IPS LCD بهره می‌گیرد.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که گوشی جدید سامسونگ ارائه خواهد داد، ناچار هستیم به آزمون گیک‌بنچ رجوع کنیم؛ به‌نظر ‌می‌رسد مدل میان‌رده به پردازنده اگزینوس 7870 مجهز خواهد بود که در گوشی‌های Galaxy J5 و Galaxy J7 نیز از آن استفاده شده است. گوشی مذکور به سه گیگابایت رم مجهز خواهد بود و با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Oreo 8.0 ارائه می‌شود.

لازم به‌ذکر است که در پایگاه داده FCC، همچنین به گوشی دیگر سامسونگ یعنی Galaxy J4 اشاره می‌شود؛ ظاهراً مدل مذکور از یک باتری با جریان اسمی 1500 آمپر بهره می‌گیرد. البته ظرفیت باتری گوشی Galaxy J4 هنوز مشخص نشده است زیرا ظرفیت باتری براساس میلی‌آمپر ساعت محاسبه می‌شود.

image

Galaxy J6 اولین گوشی سامسونگ نیست که خارج از سری Galaxy S یا Galaxy Note از طراحی بدون حاشیه و نمایشگر 18:9 بهره خواهد برد؛ شرکت کُره‌ای، پیش‌تر دو گوشی میان‌رده Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus را معرفی کرده است که نمایشگری کشیده دارند. البته گوشی‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A با قیمت بسیار بالایی در بازار عرضه می‌شوند. لازم به‌ذکر است که از سری Galaxy A، مدل‌های دیگری با نام تجاری Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus عرضه خواهد شد که احتمالاً به تبعیت از براداران گران‌قیمت‌تر خود به صفحه‌نمایش کشیده 18:9 مجهز شده‌اند؛ البته سامسونگ هنوز عرضه این دو گوشی را از سری Galaxy A با طراحی بدون حاشیه تأیید نکرده است و آنچه پیرامون آن‌ها می‌دانیم، در حد حدس و گمان است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۷/۱/۲۸
با سلام و خسته نباشید سامسونگ با این حرکتش کار خوبی دارد میکند ولی کاش تغییراتی هم در نحوه چیدمان دوربین پشتی گوشیهایش هم بدهد و با کوچکتر کردن دوربین پشتی گوشی و به طرف بالا گوشی انتقال بدهد که هم قشنگتر دیده بشود و هم ظریفتر نسبتا در گوشیهای جی 5 و 7 2017 شاهد خوشگلتر شدن دوربین پشتی و همچنین قشنگی خود گوشی بودیم امیدواریم در 2018 هم قشنگتر در بیاد تشکر