خانهاخبار
به اعتقاد Consumer Report گلکسی S9 بهترین گوشی سال 2018 است!

به اعتقاد Consumer Report گلکسی S9 بهترین گوشی سال 2018 است!

سامسونگ دو پرچمدار سطح بالای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را چندی پیش روانه بازار کرد. این دو گوشی از ابتدای معرفی رسمی مورد توجه کاربران و کارشناسان قرار گرفتند و Consumer Reports هم گزارش کرده است که بهترین گوشی‌های سال 2018 هستند.
۱۳۹۷/۱/۲۸

دوگانه پرچمدار Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ در رأس فهرست بهترین گوشی‌های مجله Consumer Reports قرار گرفتند. همچنین لازم است اشاره کنیم که طبق ادعای این مجله، گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S7 به ترتیب بهترین گوشی‌های هوشمند سال‌های 2017 و 2016 بوده‌اند. این مجله همچنین به برخی نقاط قوت و ویژگی‌های تازه‌ترین پرچمداران سامسونگ اشاره کرده و به بهبود مواد سازنده بدنه و افزایش مقاومت آن به عنوان اولین نقطه مثبتش اشاره کرده است. مجله Consumer Reports ادعا کرده که آزمون سنجش مقاومت این گوشی‌ها را به دفعات (100 بار) با پرت کردن آن‌ها در لیوان اجرا کرده است. جالب است بدانید که هر دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S9 از جنس شیشه ساخته شده‌اند اما S9 توانسته از آزمون سنجش مقاومت این مجله سربلندتر بیرون آید و تنها آسیب‌های جزئی در آن وارد شود در حالی که گفته می‌شود Galaxy S8 در آزمون مشابه چندان دوام نیاورده و صفحه نمایش آن پس از پرتاب پنجاهم به کلی از کار افتاده است. از طرفی Galaxy S9 Plus برخلاف مدل کوچک‌ترش پس از 100 بار پرتاب شدن بیشتر ترک خورده اما همچنان نسبت به نسل قبلی از پرتاب پنجاهم جان سالم به در برده است.

image

مجله Consumer Reports همچنین به بهبود عملکرد در دوگانه Galaxy S9 اشاره کرده که باعث باز شدن اپلیکیشن‌ها و همچنین صفحات وب با سرعت بیشتری شده است. این بهبود همچنین به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 نسبت داده شده که قلب تپنده این پرچمدار تازه است. ویژگی مثبت دیگری که مجله مذکور به آن اشاره کرده، بلندگوهای استریو هستند که می‌توانند صدا را با کیفیت و حجم بسیار خوبی پخش کنند. در آخر هم به تغییر موقعیت حسگر اثرانگشت اشاره شده است که باعث می‌شود کاربران کم‌تر از گذشته حسگر دوربین را به اشتباه به جای حسگر اثرانگشت گوشی لمس کنند.

Consumer Reports در گزارش خود در این باره تأکید کرده که کمبودهای کلیدی این دو گوشی پرچمدار باعث کاهش امتیاز کلی شده‌اند. در میان این نقطه ضعف‌های اصلی به ثبت تصاویر با تضاد نوری بسیار شدید توسط دوربین اصلی Galaxy S9 اشاره شده است. این مجله عنوان کرده است که باتری دو گوشی S9 و S9 Plus قادر است تمام روز دوام بیاورد و به طور کلی از کیفیت مناسبی بهره می‌برد اما عملکردش نسبت به نسل قبلی افت کرده است. Consumer Reports همچنین اخیرا فهرست دیگری منتشر و 5 گوشی برتر از سایر سازندگان به جز اپل و سامسونگ را معرفی کرد. Huawei Mate 10، Mate 10 Pro، LG V30، G6 و همچنین HTC U11 در این فهرست دیده می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

امین

۱۳۹۷/۱/۳۰
فعلا که بهترینه اصلا فکر اینکه برند هایی مثل اچ تی سی بتونن رو دست اس9 بزنن رو از فکرت خارج کن

Keyhan

۱۳۹۷/۱/۲۹
شما و اون سایتی منبع این خبر اجازه بدین پرچمدارای 2018 بیان بعد تصمیم بگیرین. اینجوری از حالت جوک خارج میشه این قضیه

امین

۱۳۹۷/۱/۲۸
حقیقته البته واسه بعضیا دردناکه خخخخخخخخخخخ

امین

۱۳۹۷/۱/۲۸
یاد بگیر که گوشی همه ش دوربین نیست هر چند سومین دوربین برتر دنیا رو داره

امین

۱۳۹۷/۱/۲۸
مگه گوشی فقط دوربینه؟ صفحه نمایش زیبایی کارایی سرعت که د رهمه این ها اس9 کاملا برتره.اونا کارشناس هستنمیگن بهترینه تو چی میگی این وسط؟