خانهاخبار
دستبند معرفی نشده Mi Band 3 روی دست مدیرعامل شیائومی!

دستبند معرفی نشده Mi Band 3 روی دست مدیرعامل شیائومی!

دستبندهای هوشمند شیائومی از خانواده Mi Band به خاطر قیمت مناسب و همچنین ویژگی‌های متعدد در میان کاربران بسیار محبوب هستند. در حالی که نسل سوم این گجت هنوز رسما معرفی نشده است، مدیر عامل این سازنده در حالی که آن را بر دست خود بسته بود در یک رویداد رسمی دیده شد.
۱۳۹۷/۱/۲۷

مدیر عامل کمپانی شیائومی در حالی دیده شد که دستبند سلامتی معرفی نشده Mi Band 3 را به دست خود بسته بود. این سازنده چینی جند روز پیش تازه‌ترین گوشی هوشمند گیمینگ خود را تحت عنوان BlackShark در خلال رویدادی رسمی در کشور چین معرفی کرد. در خلال برگزاری همین رویداد بود که لی جون، بنیان گذار کمپانی شیائومی، گوشی مذکور را برای امتحان کردن در دستان خود گرفت و البته دستبند هوشمندش هم در تصاویر مختلف دیده شد.

image

برای مشاهده جزئیات به تصویر فوق نگاه کنید تا دستبند کاملا ناآشنای دور مچ لی جون را به خوبی ببینید. شایعه شده است که این دستبند هوشمند تازه Mi Band 3 نام دارد و در تصاویر هم شاهد هستیم که در طراحی آن مانند دو نسل قبلی همچنان از بند لاستیکی استفاده شده است. از طرفی به نظر می‌رسد که اندازه صفحه نمایش آن افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود که به پنل OLED مجهز شده باشد. همچنین دیده می‌شود که صفحه شیشه‌ای این دستبند هوشمند حالا از دو طرف خمیده طراحی شده است و طراحی کناره‌ها را در انتهای اتصال به بندها بهتر و شکیل‌تر به نظر می‌رساند. از نظر ویژگی‌های فنی این دستبند هوشمند هم باید بگوییم که انتظار می‌رود Mi Band 3 علاوه بر GPS به حسگر پایش ضربان قلب و همچنین شتاب سنج مجهز شود. همچنین پیش بینی می‌شود که این گجت هوشمند پوشیدنی از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی کند و با دریافت گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاومت باشد. در آخر باید اشاره کنیم که برخی معتقدند امکان اضافه شدن ماشین مخصوص ویبره هم به این مدل تازه وجود دارد.

image

لازم به ذکر است که شیائومی پیش از این هم رسما تأیید کرده بود که نسل تازه دستبندهای هوشمندش تا آخر سال 2018 رسما معرفی می‌شود. با توجه به این موضوع که مدیر عامل شیائومی حالا Mi Band 3 را حاضر و آماده روی دست خود بسته است، به نظر می‌رسد که تاریخ رونمایی رسمی از آن هم نزدیک باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sinakaya

۱۳۹۷/۱/۲۸
مطمعنا خودش میخواسته که دیده بشه و حرف هایی پیرامونش زده بشه
وگرنه اینقدر ضایع تو چشم نمیکنن که

Ashkan

۱۳۹۷/۱/۲۷
محصولات شیاومی عالی هستن .
کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه