خانهاخبار
میان رده سطح بالای Moto G6 Plus در بنچمارک

میان رده سطح بالای Moto G6 Plus در بنچمارک

موتورولا قرار است تا چند روز آینده از گوشی‌های تازه خود در رویدادی رسمی پرده بردارد. حدس می‌زنیم که این گوشی‌های تازه از خانواده Moto G6 باشند و سطح بالاترین‌شان هم Moto G6 Plus باشد.
۱۳۹۷/۱/۲۷

موتورولا قصد دارد به زودی گوشی‌های تازه‌اش را از سری میان رده‌های Moto G به نام‌های Moto G6، G6 Play و G6 Plus معرفی کند. چند روز پیش شاهد انتشار همه تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی‌ها بودیم که آن‌ها را در رنگ‌های مختلفی به نمایش می‌گذاشتند و حالا شاهد انتشار فهرست مشخصات گوشی Moto G6 Plus توسط ابزار بنچمارک Geekbench هستیم. اطلاعات مندرج در این فهرست مشخصات ظاهرا اغلب گزارش‌های قبلی را درباره این خانواده مورد تأیید قرار می‌دهد و اشاره می‌کند که Moto G6 Plus احتمالا سطح بالاترین میان رده در این سه گانه خواهد بود.

image

در این فهرست شاهد هستیم که گوشی Moto G6 Plus موتورولا به پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 660، پردازنده میان رده سال 2017، با قدرت فرکانس حداکثر 2.21 گیگاهرتز مجهز شده است. همچنین در برخی گزارش‌های قبلی درباره این گوشی گفته شده بود که G6 Plus قرار است به قابلیت‌های هوشمند ماشینی هم مجهز شود. لازم به ذکر است که پردازنده سیلیکونی کوالکام که در این گوشی به کار رفته است هم در فوریه سال جاری با پشتیبانی از ماشین پردازش هوش مصنوعی سازنده ارتقا یافت. از طرفی پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه مختص پردازنده‌های سطح بالای کوالکام است و موتورولا هم ممکن است از قابلیت تازه گوشی G6 Plus به عنوان نقطه قوتش در تبلیغات بهره ببرد و ادعا کند که کاربران می‌توانند این گوشی سطح بالا را به قیمت مناسب و پایین تهیه کنند.

image

گوشی Moto G6 Plus ظاهرا به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد و با توجه به سیاست موتورولا در تنظیم سیستم عامل مخصوص گوشی‌هایش پیش بینی می‌شود که اندروید اوریو نصب شده روی این گوشی کاملا سبک باشد. موتورولا که رسما توسط کمپانی لنوو اداره می‌شود، تأیید کرده است که اولین گوشی‌های 2018 خود را تا آخر ماه آوریل رونمایی خواهد کرد و در همین راستا قصد دارد یک رویداد رسمی در تاریخ 19 آوریل (30 فروردین) در برزیل برگزار کند. موتورولا سال 2018 را به طرز تعجب آوری آغاز کرد و برخلاف سال‌های گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی مهمی مانند MWC و CES از هیچ گوشی تازه‌ای رونمایی نکرد. ممکن است که تاخیر در رونمایی از محصولات تازه این برند به خاطر تغییر در مناسب اجرایی سطح بالای آن بوده باشد. همان طور که می‌دانید، مدیر موتورولا در ماه مارس از سمت خود استعفا داد و یکی از مدیران اجرایی قدیمی با 23 سال سابقه در ماه آوریل جانشینش شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)