خانهاخبار
سونی گوشی جدید Xperia XZ2 Premium را معرفی کرد

سونی گوشی جدید Xperia XZ2 Premium را معرفی کرد

سونی از گوشی جدیدی به نام اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم پرده برداشت که در واقع مدل ارتقا یافته Xperia XZ2 است. برخورداری از نمایشگر 4K و دوربین دوتایی پیشرفته از بارزترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.
۱۳۹۷/۱/۲۷
image

حدود 2 ماه پیش سونی گوشی پرچمدار Xperia XZ2 را به دنیا معرفی کرد که متفاوت از پرچمداران سال گذشته خود بود. این شرکت اکنون از یک گوشی جدید به نام Xperia XZ2 Premium پرده برداشته است که ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به XZ2 دارد.

بارزترین مشخصه اکسپریا ایکس زد پریمویم برخورداری از نمایشگر 4K HDR و دوربینی با لنز دوتایی است که در گوشی‌های اخیر این شرکت غایب بودند. سونی ادعا کرده است حساسیست سنسورهای دوربین این گوشی به قدری زیادی است که حتی وضعیت تاریکی مطلق نیز می‌توان عکس‌ها بسیار خوبی بگیرد ضمن اینکه با این گوشی می‌توان فیلم‌هایی با کیفیت 4K HDR ضبط کرد.

Xperia XZ2 Premium از پردازنده اسنپدراگون 845 و حافظه رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد. اندازه نمایشگر این گوشی 5.8 اینچ است و مجهز به باتری با ظرفیت 3450 میلی‌آمپرساعت است. همچنین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم از شارژ وایرلش پشتیبانی می‌کند، در برابر نفوذ آب مقاوم است و به صورت پیش‌فرض اندروید 8 اوریو روی آن نصب است.

سونی در مورد قیمت این گوشی چیزی نگفته است اما توضیح داده که در تابستان 2018 وارد بازار می‌‏شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

حمید سلی

۱۳۹۷/۲/۲۵
خیلی گوشی قشنگیه
I LOVE SONY

alen

۱۳۹۷/۱/۲۹
سونی عشقه کارش خیلی درسته چاکر شما طرفدار پروپا قرص سونی.

Hamed

۱۳۹۷/۱/۲۸
گوشی خیلی خوبیه، صفحه نمایش 720 ppi و اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه اونم با کیفیت 1080، دوربین دوگانه سونی. باتری و سی پی یو مناسب. بنظرم اگه قیمتش معقول تر باشه نسبت به بقیه پرچم دارا بهترین گوشی حال حاضره. ولی بدی هایی هم داره. جای حسگر اثر انگشت مثلا. نسبت پایین صفحه نمایش و به بدنه و طراحی قدیمی. ولی اینا برای من به شخصه مهم نیست. یه خبر بد شنیدم اینکه قرار نیست تو بازار ایران وارد شه. خیلی ناراحت کنندس. الان ملت هوآوی p20 رو یکی دوماه دارن استفاده میکنن اونم هنوز تو ایران نیومده. بیادم مافیا داره هرچقد مافیا قیمت بده مردم مجبورن بخرن.

امین

۱۳۹۷/۱/۲۸
وزن 236 گرم ضخامت 11.9 خخخخخخخخخ مگه جنگه

Omid

۱۳۹۷/۱/۲۸
بنظرم طراحی xz premium قبلی بهتر بود. ضخامت این فجییییییع زیاد شده، چه خبره 11.9mm؟!؟!؟! نه به اون z ultra که داشتم 6.5mm بود نه به این 12mm !!! فینگرپرینت نسخه ی قبلی که روی دکمه پاور کناری قرار داشت خیلی بهتر بود! قربون حاشیه هم بشم، درسته حاشیه ایمن ایجاد کرده وقتی افتاد زیاد صفحه آسیب نبینه ولی درکل حاشیه های کنارش خیلی زیاده!