خانهاخبار
میان رده جدید سامسونگ وارد بازار ایران شد

میان رده جدید سامسونگ وارد بازار ایران شد

J7 Prime 2 یکی دیگر از گوشی‌های میان رده سامسونگ است که به‌تازگی وارد بازار ایران شده. برای اطلاع از قیمت و جزییات این گوشی با ما همراه باشید.
۱۳۹۷/۱/۲۷
image

سری J سامسونگ پرطرفدارترین گوشی‌ها را در بازار میان رده‌ها دارد. J7 Prime 2 نسخه به‌روز شده گوشی J7 Prime است که فروش موفقی را در سال گذشته به همراه داشت. این گوشی از نظر ظاهری و ابعاد با مدل قبلی تفاوت چندانی ندارد اما در بخش دوربین و سیستم عامل شاهد به‌روز رسانی هستیم.

J7 Prime 2 با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به جای 8 مگاپیکسلی و اندروید 7 به جای اندروید 6 عرضه شده است و سایر موارد بدون تغییر نسبت به نسل قبلی باقی مانده‌اند. ضمن اینکه نسخه 16 گیگابایتی ندارد و تنها در نسخه 32 گیگابایت عرضه شده است.

J7 Prime 2 به‌تازگی وارد بازار ایران شده است و قیمتی حدود 1,200,000 تومان دارد. اگر قصد خرید J7 Prime را دارید، با توجه به تفاوت حدود 100 هزار تومانی بهتر است J7 Prime 2 را انتخاب کنید.

سایر مشخصات:

  • پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 7870
  • رم 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
  • دوربین دوم 13 مگاپیکسل
  • اندروید 7

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

mahdi

۱۳۹۷/۹/۱۲
خیلی عالیه

بختیارمختاری فر

۱۳۹۷/۲/۲۸
سلام تورخدا راستشوبه من بگوید ایا گوشی سامسونگ a82018 +plas ازنظرباطری خوب است یاa8 2018g معملولی باطریش خوب است یانه چون نظرکاربران را خواندم نوشته بودن که ازنظرباطری به درد نمیخورد و گوشیش هنگ میکند

امین

۱۳۹۷/۲/۳
تنها کشوری که محبوبه؟مرد حسابی سامسونگ محبوب ترین برند دنیاست در بیشتر کشور ها

Genius Man

۱۳۹۷/۱/۲۹
طراحی بشدت زشت و عقب مانده
ولی دیگه نمیتونه مردم رو گول بزنه زمان آن فرارسیده که یه فکری به حال خودش بکنه وگرنه در تنها کشوری که یه ذره محبوبیت براش مونده هم جایی نخواهد داشت

علی

۱۳۹۷/۱/۲۷
با این قیمت میشه honor 7x گرفت که قابلیت تشخیص چهره داره 64 و فول ویوه