خانهاخبار
اطلاعاتی از معرفی Galaxy Xcover 5 در وب‌سایت سامسونگ

اطلاعاتی از معرفی Galaxy Xcover 5 در وب‌سایت سامسونگ

گوشی‌های Galaxy Xcover سامسونگ در رده صنعتی و تنومند دسته بندی می‌شوند. تازه‌ترین گوشی این سری به نام Galaxy Xcover 5 پیش از انتظار در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند دیده شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۶

وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند هفته گذشته در اقدامی زودهنگام گوشی Galaxy Xcover 5 را در صفحه محصولات خود در دسترس قرار داد، هرچند چهارشنبه گذشته آن را از وب‌سایت خود حذف کرد اما خبرگزاری‌ها موفق شدند کدهای نرم افزاری مربوط به درج مطلب و گوشی مذکور را از حافظه ذخیره شده وب‌سایت استخراج کنند.

image

گوشی‌های سری Galaxy Xcover از هر نظر با سایر محصولات همراه و هوشمند سامسونگ متفاوت هستند. این گوشی‌های تنومند معمولا هر دو سال یک بار معرفی می‌شوند و با سایر گوشی‌های تنومند جانبی از سری‌های مشخص مانند خانواده Galaxy S Active تفاوت دارند. آخرین عضو این خانواده در آوریل سال گذشته تحت عنوان Galaxy Xcover 4 معرفی شد و انتظار می‌رود که جانشین آن تا اواخر آوریل سال آینده (ماه جاری میلادی) رونمایی شود. از طرفی موضوع نمایش Galaxy Xcover 5 در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی احتمالا قصد دارد برنامه معرفی قبلی را لغو و از گوشی مذکور در ماه جاری رونمایی کند.

بسیاری از فروشگاه‌های همکار سامسونگ در نیوزلند همچنان گوشی Galaxy Xcover 4 را موجود دارند و آن را به بازار عرضه می‌کنند و اطلاعات این گوشی در حال حاضر تمام چیزیست که در دسترس داریم. از طرفی ماه گذشته تصویر زنده‌ای منسوب به گوشی Galaxy Xcover 5 در فضای وب منتشر شد و بخشی از پنل پشتی آن را به نمایش گذاشت. در تصویر مذکور شاهد دوربین اصلی با یک لنز بودیم که فلش LED سه گانه آن را همراهی می‌کرد و طراحی ظاهری‌اش هم همان‌طور که انتظار می‌رفت قطور و تنومند در حد محصولات صنعتی به نظر می‌رسید. در حال حاضر اطلاعاتی درباره این گوشی تازه در دسترس نیست اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از حداقل‌های نسل قبلی بهره ببرد. Galaxy Xcover 4 دارای مجوزهای IP68 و MIL-STD-810G است و برخلاف اغلب گوشی‌های تازه سازنده‌اش از باتری 2800 میلی آمپر ساعتی با قابلیت تعویض توسط کاربر بهره می‌برد. انتظار می‌رود که Xcover 5 علاوه بر این قابلیت‌ها به برخی ویژگی‌های تازه‌تر هم مجهز شده باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)