خانهاخبار
تماشا کنید: تصاویر رندری آیفون 10 در رنگ طلایی و قرمز

تماشا کنید: تصاویر رندری آیفون 10 در رنگ طلایی و قرمز

پس از معرفی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در رنگ قرمز، شاهد انتشار تصاویر رندر شده منسوب به آیفون در این رنگ علاوه بر رنگ طلایی هستیم. در حال حاضر مشخص نیست اپل در این باره چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲۶

تصاویر رندر شده تازه‌ای توسط Martin Hajek منسوب به آیفون 10 اپل منتشر شده‌اند که این گوشی را در رنگ طلایی (Blush Gold) و قرمز به نمایش می‌گذارند.

کمپانی اپل هفته گذشته از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به رنگ قرمز رونمایی کرد اما فعلا از معرفی آیفون 10 به این رنگ زیبا خبری نیست. همین موضوع باعث شد برخی کاربران و طراحان دست به کار شوند و آیفون 10 را به رنگ قرمز به تصویر بکشند.

آیفون 10 اپل در سپتامبر سال گذشته به همراه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رسما معرفی شد و از اکتبر همان سال به بازار راه یافت. این گوشی صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر 1125 در 2436 دارد و از دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی بهره می‌برد. پرچمدار اپل به سیستم عامل iOS 11.1.1 مجهز شده است و در کنار 3 گیگابایت حافظه رم از پردازنده اپل مدل A11 Bionic قدرت می‌گیرد. آیفون 10 در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت معرفی شده است اما هیچکدام از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند. این گوشی همچنین به حسگر سلفی 7 مگا پیکسلی مجهز شده و ظرفیت باتری‌اش معادل 2716 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. آخرین پرچمدار سطح بالای اپل شهرتش را بیش از هرچیز مدیون طراحی بریدگی حاشیه و قابلیت تشخیص چهره سه بعدی است. در ادامه می‌توانید تصاویر رندر شده آیفون 10 را در رنگ‌های طلایی و قرمز مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)