خانهاخبار
HTC U12 Plus با Edge Sense 2 و هشت گیگابایت رم ارائه می‌شود

HTC U12 Plus با Edge Sense 2 و هشت گیگابایت رم ارائه می‌شود

مشخصات فاش شده از گوشی HTC U12 Plus، به عرضه این مدل با هشت گیگابایت رم و امکان شارژ بی‌سیم اشاره دارد. ظاهراً گوشی جدید HTC بدنه ضدآب خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۲۱

براساس تصاویری که اخیراً منتشر شده است، گوشی HTC U12 Plus با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ البته ممکن است قدرت‌مندترین نسخه از این پرچمدار به چنین مشخصاتی مجهز شده باشد. همچنین اشاره می‌شود که جانشن U11 Plus از قابلیت «Edge Sense 2» بهره خواهد برد و به همین جهت، امکان اجرای دستورات خاص از طریق فشردن لبه‌های دستگاه فراهم شده است. در نسل قبل یعنی HTC U11 Plus و HTC U11 نیز این امکان فراهم شده است و همچنین گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL نیز از قابلیت مشابهی بهره می‌گیرند که با نام تجاری Active Edge معرفی شده است؛ البته باید اشاره کرد که گوشی Pixel 2 توسط شرکت HTC توسعه یافته است و همین موضوع باعث شده تا گوگل بتواند از قابلیت‌های اختصاصی پرچم‌داران این شرکت تایوانی در گوشی‌های خود استفاده نماید.

تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام که شامل هشت هسته پردازشی بوده و از لیتوگرافی 10 نانومتری در توسعه آن استفاده شده است، قدرت گوشی جدید HTC را تأمین خواهد کرد. این مدل با وجود بهره‌گیری از 128 گیگابایت حافظه داخلی، از کارت حافظه دو ترابایتی پشتیبانی می‌کند؛ البته این ویژگی صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد اما در عمل نمی‌توانید کارت حافظه با چنین فضای ذخیره‌سازی خریداری نمایید. اگر در بازار به جست‌وجو بپردازید، بهترین انتخاب شما کارت‌های حافظه با ظرفیت 400 گیگابایت است که با قیمت بالایی فروخته می‌شوند.

image

گوشی جدید HTC U12 Plus به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع Quad HD+ مجهز شده است؛ انتظار داریم نسبت ابعاد تصویر نمایشگر، 2 به 1 باشد که برای گوشی‌های هوشمند در سال 2018 به یک روند مرسوم تبدیل شده است. بد نیست بدانید که شرکت HTC تنها گوشی U11 Plus را با نمایشگر کشیده ارائه داده است. جانشین HTC U11 Plus با دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی ارائه می‌شود؛ این در حالی است که در پشت گوشی، تنها از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. شرکت تایوانی، گوشی جدیدش را برخلاف دیگر سازندگان مطرح با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ارائه نمی‌دهد؛ حاشیه بالا و پایین نمایشگر حفظ شده است.

جدیدترین پرچمدار HTC از هدفون‌های USonic این شرکت بهره خواهد برد که قابلیتی برای حذف نویز دارند؛ ضمن اینکه گوشی مذکور از شارژ سریع 4.0 کوالکام، شارژ بی‌سیم، NFC و صدای دالبی با فناوری Boom Sound پشتیبانی خواهد کرد. گوشی جدید HTC در اوایل ماه مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد شد و عرضه جهانی آن نیز چندین هفته بعد آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۳۱
تلویزیون که نیست گوشیه
خیلی هم 5.5 اینچ عالیه مثلا اگه 50 اینچ بزنه بنظرت عالیه؟

امین

۱۳۹۷/۱/۲۱
صفحه 5.5 اینیچی !!!!!!!!!!!! شوخیش هم جالب نیست بازم اچ تی سی نیومده شکست خورد

keyhan

۱۳۹۷/۱/۲۱
اصلاح کنید پشت گوشی دوربین اصلی دوگانه هست یک ۱۲ مگاپیکسلی با f1.5 و یک ۱۶ مگاپیکسلی که از تکنولوژی ultra pixel 4 استفاده کردن. اس دی کارت ۲ ترابایتی جنبه تبلیغاتی نداره و برای وصل کردن هارد اکسترنال ۲ ترابایتی به‌گوشی بهش اشاره میشه که با روونی کامل قابل استفادس و من اینو‌ تجربه کردم

محمد

۱۳۹۷/۱/۲۱
همه چیز عالی جز صفحه کوچک 5.5 اینچی