خانهاخبار
آیفون 8 و 8 پلاس قرمز رسما معرفی شدند

آیفون 8 و 8 پلاس قرمز رسما معرفی شدند

دقایقی پیش اپل به صورت رسمی از نسخه جدید iPhone 8 و iPhone 8 Plus با رنگ قرمز رونمایی کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید...
۱۳۹۷/۱/۲۰

دقایقی پیش اپل در سکوت خبری از نسخه ™️(PRODUCT(RED دو پرچمدار جدیدش آیفون ۸ و ۸ پلاس به صورت رسمی رونمایی کرد. این مدل از لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی با سایر رنگ‌ها ندارد و فقط رنگ بدنه آن به قرمز تغییر پیدا کرده است. سال پیش نیز پس از چند ماه از عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس نسخه قرمز رنگ این گوشی معرفی شده بود که پس از معرفی نسل جدید آیفون‌ها متوقف شد. حال اپل تصمیم گرفته دوباره این رنگ زیبا را در کنار سه رنگ دیگر طلایی، خاکستری فضایی و طلایی روانه بازار کند. 

image

 

نسخه قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس نسبت به نسخه قرمز نسل قبلی بسیار زیباتر شده‌ و کمی تغییر کرده‌اند. آیفون ۸ و ۸ پلاس به دلیل این که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می کنند قاب پشتی آن‌ها از جنس شیشه ساخته شده است. به همین دلیل بازتاب نور بیشتری دارد و نسبت به نسل قبل براق‌تر شده‌اند. این موضوع برای نسخه قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز صدق می‌کند و رنگ قرمز آیفون ۸ براق‌تر از آیفون ۷ قرمز رنگ است.

image

 

از دیگر تغییراتی که در نسخه قرمز آیفون ۸ پیش‌آمده، به کارگیری قاب مشکی رنگ به جای سفید در قسمت جلوی گوشی (اطراف صفحه‌نمایش) است. این طور که به نظر می‌رسد ترکیب رنگ مشکی و قرمز بسیار زیباتر از ترکیب رنگی نسخه قرمز آیفون ۷ و ۷ پلاس است. 

image

 

 همانند دیگر محصولات (PRODUCT (RED اپل ، بخشی از سود ناشی از فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس قرمز از سمت این شرکت به صندوق جهانی حمایت از ایدز واریز می‌شود و در واقع خریداران این نسخه از آیفون کمک شایانی به مبارزه جهانی با بیماری ایدز می‌کنند.

خبری از نسخه (PRODUCT (RED با رنگ قرمز iPhone X نیست و اپل تصمیم گرفته تا این رنگ را فقط برای iPhone 8 و iPhone 8 Plus عرضه کند. شاید به این دلیل باشد که اپل قصد دارد طی آینده‌ای نزدیک رنگ طلایی را به دو رنگ فعلی آیفون ۱۰ اضافه کند که این روزها شایعه‌ آن بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. 

پیش فروش نسخه قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس بدون تغییر قیمت از فردا آغاز شده و از ۱۳ آوریل مصادف با ۲۴ فروردین ماه به دست مشتریان می‌رسد. به محض ورود آیفون ۸ قرمز به بازار کشورمان شما را مطلع خواهیم کرد.

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهنا

۱۳۹۷/۱/۲۷
کی وارد ایران میشه ؟

محمد

۱۳۹۷/۱/۲۱
مطمئنا اولش بالاي هفت و نيم ميليون ميشه
و با اين دلار و با اين تعرفه و با اين بازار هيچي نيارن بهتره، مردمم نمي خرن

بهرام

۱۳۹۷/۱/۲۰
اگه زیر صد دلار باشه ارزش داره خریدش