خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی آنباکس جی‌اس‌ام از هوآوی nova 3e

تماشا کنید: ویدیوی آنباکس جی‌اس‌ام از هوآوی nova 3e

در اولین قدم آشنایی با میان رده جدید هوآوی که با نام nova 3e‌ در بازار ایران و چین به‌فروش می‌رسد، ویدیوی آنباکس آن را تهیه کرده‌ایم که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۷/۱/۲۰

میان‌رده جدید هوآوی در بازار را به جرات می‌توان یکی از زیباترین گوشی‌های سال دانست. هوآوی nova 3e که هنوز یک ماه از معرفی آن نگذشته در حال ورود به بازار است و به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی از طراحی چشم‌نوازی برخوردار است و مشخصات سخت‌افزاری خوبی را نسبت به قیمت مناسبی که دارد ارائه می‌کند.

خوشخبتانه این گوشی برای بررسی تخصصی در اختیار جی‌اس‌ام قرار گرفته که در اولین قدم ویدیوی آنباکس را در زیر مشاهده می‌کنید. 

استفاده از پردازنده کایرین ۶۵۹ در کنار ۴ گیگابایت رم، دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از بارزترین مشخصات هوآوی nova e3 هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

آرمان بابایی

۱۳۹۷/۱/۲۲
واقعا از خیلی پرچمدارا قوی تر هست
صد البته به خاطر میان رده بودنش قیمتش خیلی مناسب تر خواهد بود
ویژگی دیگر مجهزشدن Nova 3e به حسگر اثرانگشت به همراه face id هست.
این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می¬‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می¬‌کنه. دو دوربین که تو یکی سنسور 16 مگاپیکسلی و در دیگری 2 مگاپیکسل هست .
دوربین سلفی هم به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده. قابلیت اتصال به شبکه های 4G با سرعت دانلود 300 مگابایت بر ثانیه، بلوتوث نسخه ی 4.2، نسخه ی 8 از اندروید و از همه مهم‌تر حذف کلید خانه که به نظر هوآوی هم دیگه نیازی به آن نیست، از دیگر ویژگی های جدید این گوشی هستن.
از نظر سخت افزاری هم این گوشی از تراشه ی جدید HiSilicon Kirin 659 بهره می بره که تو اون پردازنده ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتونه علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت های جدید که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی داره، پشتیبانی کنه.
هواوی با معرفی این گوشی به همه نشون داد که هم تو تولید پرچمدار یعنی P20 pro و هم میان رده بی نظیر و یکه تاز هست

مانی

۱۳۹۷/۱/۲۲
بهترین میان رده موجود تو بازار با معرفی این گوشی به همه معرفی شد
واقعا خوشحالم که هواوی ای هستم
بیشتر قسمت های Nova 3e، تغییرات بزرگی رو داشتن که می‌تونه طرفداران هوآوی و همینطور هرکسی که دنبال یه میان رده خاص با امکانات بالا و همینطور قیمت مناسب هستند رو هیجان زده کنه و جدیدترین گوشی هوآوی را به محصولی متفاوت تبدیل کرده.
نمایشگری که با پنل LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته تو این گوشی LTPS هست که جدیدترین تکنولوژی موجود تو صفحه نمایش گوشیاس.
این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های قبلی داره؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 5.8اینچی‌اش، حدود 435 پیکسل را تو هر اینچ جا داده که برای این سایز بزرگ صفحه نمایش واقعا جذاب و خاص هست.
این اولین‌بار هست که تو گوشی‌های هوشمند نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده و نسبت صفحه نمایش به قاب جلویی گوشی بیش از 90 درصد هست.
این مشخصه در کنار لبه های براق قاب اصلی، جلوه ای لوکس به هوآوی Nova 3e بخشیده.
قاب پشتی هم از شیشه ساخته شده و براق هست. این بدنه ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی داره در مقابل این که اکثر گوشیای براق تولید شده تو بازار مثل سامسونگ و آیفون خش پذیری خیلی بالایی دارن

امین

۱۳۹۷/۱/۲۲
یه سری از ویژگی های جذاب و اختصاصی این گوشی که کمتر در موردشون توضیح شنیدیم:
تشخیص چهره
هواوی Nova 3e به فناوری تشخیص چهره مجهز شده که می تونه ظرف 0.8 ثانیه کاربر رو شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز کنه. هواوی اعلام کرده الگوریتم اختصاصی آنها بیش از 1000 نقطه از صورت انسان را مقایسه می کنه تا از هویت کاربر اطمینان پیدا کنه، ضمن اینکه قفل موبایل با عکس یا ویدیو یا حتی در حالت خواب باز نمی شه.
شارژ سریع
هواوی Nova 3e این گوشی از فناوری شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) برخوردار هست که در مقایسه با دیگر گوشیای میان رده های این شرکت (با توان شارژ 10 وات) تقریباً 30 درصد سریع تر شارژ می شود. به گفته هواوی باتری این موبایل در کمتر از 30 دقیقه تا 43 درصد پر خواهد شد که رقم خوبی برای میان رده ها به حساب میاد.
بلوتوث دوگانه
هواوی Nova 3e این گوشی میتونه به شکل همزمان به دو دستگاه متصل بشه. به عنوان مثال می توانید همزمان از هدست بلوتوث و دستبند سلامتی خود استفاده کنید.

مانی

۱۳۹۷/۱/۲۲
انصافاً تنها بِرندیه که تو چند سال گذشته به خوبی نوآوری ایجاد کرده!
به شکلی که به سادگی میتونید تفاوت بین گوشی‌های سال گذشته و امسالو تشخیص بدین، کاری که بِرندها مطرح دنیا مدتهاست از انجامش عاجز هستن

مانی

۱۳۹۷/۱/۲۲
اپل بااون همه ادعا به سختی باطریشو میاره رو رنج3هزار ملی‌آمپر ساعت بعد چطور روتون میشه این گوشیو با این قیمت و نو‍آوری نقد کنید