خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه دوربین Xperia XZ2 و Galaxy S9 Plus

تماشا کنید: مقایسه دوربین Xperia XZ2 و Galaxy S9 Plus

در ادامه این مطلب کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین گوشی‌های اکسپریا ایکس زد 2 و گلکسی اس 9 پلاس را با هم مقایسه می‌کنیم تا دریابیم دوربین کدام یک کیفیت بهتری دارد.
۱۳۹۷/۱/۱۹

دو گوشی Xperia XZ2 سونی و Galaxy S9 Plus سامسونگ جزو بهترین پرچمداران سال 2018 هستند که قطعا کیفیت دوربین آنها در انتخاب خریداران تاثیرگذار خواهد بود.

در حالی که مشخصات سخت‌افزاری این دو پرچمدار در یک سطح قرار دارد و هر دو از طراحی زیبایی بهره می‌برند، کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین آنها می‌تواند برند نهایی در این رقابت را مشخص کند.

پرچمدار سونی از یک دوربین 19 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/2.0 و لرزشگیر الکترونیکی تصویر استفاده می‌کند که قادر به ضبط فیلم‌هایی با رزولوشن 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه است. در طرف مقابل پرچمدار سامسونگ مجهز به دوربن دوتایی 12+12 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم متغییر f/1.5 تا f/2.4 و فناوری لرزشگیر اپتیکی تصویر است که فیلم‌هایی با رزولوشن 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه به ثبت می‌رساند.

در ویدئوی زیر عملکرد دوربین  اکسپریا ایکس زد 2 با گلکسی اس 9 پلاس مقایسه شده است. این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را در مورد برنده این رقابت با ما در میان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

Sony

۱۳۹۷/۵/۳۱
بیایید فن بویی بازی در نیاریم از لحاض کیفیت عکس رنگ های سامسونگ خیلی اشباع تر و دل چسب تر بنظر می رسند و تصاویر نویز کم تر و کیفیت بیشتری دارند ولی از طرف دیگه سونی رنگ ها رو با تراز سفیدی بیشتری نسبت به سامسونگ به اجرا میزاره که نتیجه ی آن رنگ های واقعی تر است . ولی ۷۰ به ۳۰ مردم سامسونگ و ترجیح میدن حتی نسبت به آیفون که واقعا گوشیه تو بوغ و بی ارزش یه

شما چجور فیلم داتلود می کنید چرا دانلود وردنی باز

۱۳۹۷/۳/۱۲
فیلما دانلود نمیشه

علیرضا

۱۳۹۷/۳/۹
اشتباش کجاس دقیقا؟ این که عکسارو پر رنگ نمیکنه؟؟تا از حالت طبیعی در بیاد مث سامسونگ غیر طبیعی باشه گول زننده..بهترین نیس وقتی که 960 فریم میزنه وقتی که هیچ برندی تو خواب هم نمیبینتش یا اولین گوشی 4k زد... لطفا نظر الکی ندین

مهدی

۱۳۹۷/۲/۲۳
دوربین هر دو رو سونی میسازه و هر دو دوربین عالی دارن
از نظر من برای یک فرد حرفه ای مشخصه که سامسونگ عکسارو رنگ می کنه ولی سونی طبیعی تره
در مورد فیلم برداری هم سونی 960 فریم رو فول اچ دی ولی سامسونگ اچ دی اجرا می کنه
ولی بازم می گم هر دو خیلی خوب و ستودنی اند

امیر

۱۳۹۷/۲/۱۶
کوچولو دوربین دوگانه سامسونگو سونی زده