خانهاخبار
شیائومی رسما اعلام کرد Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه می‌شود

شیائومی رسما اعلام کرد Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه می‌شود

رئیس شیائومی، تأیید کرده است که پرچمدار جدید این شرکت یعنی Xiaomi Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه خواهد شد؛ در نسل قبل، سنسور اثرانگشت با دکمه‌ی Home ادغام شده بود.
۱۳۹۷/۱/۱۹

عرضه گوشی‌های هوشمند با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، به یک روند مرسوم در میان گوشی‌های رده‌بالای 2018 تبدیل خواهد داشت. بسیاری از سازندگان مطرح هنوز گوشی با چنین فناوری ارائه نداده‌اند اما شکی وجود ندارد که تا پیش از سال 2018، محصولاتی با این فناوری معرفی خواهد شد. شایعه شده است که پس از Mate RS پورش دیزاین که از دو حسگر اثراثرانگشت بهره می‌گیرد و یکی از حسگرها با نمایشگر ادغام شده، هوآوی فبلت Mate 20 را به چنین قابلیتی مجهز خواهد کرد. از سوی دیگر، زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه Galaxy Note 9 سامسونگ با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر شنیده می‌شود.

همچنین شرکت شیائومی نیز به دنبال بهره‌گیری از این فناوری در گوشی‌های پرچم‌دار آینده خود است و گمان می‌رود که Mi 7 با چنین ویژگی ارائه خواهد شد. عرضه گوشی جدید این شرکت چینی با حسگر اثرانگشت، در کدهای به‌دست آمده از رام MIUI تأیید میشود؛ رئیس شیائومی نیز تأیید کرده است که گوشی جدید شرکت متبوعش با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه خواهد شد. Lei Jun، رئیس شیائومی در پاسخ به واکنش یکی از کاربران که اعلام کرده است Xiaomi Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر معرفی خواهد شد؛ تأیید کرده که جانشین Mi 6 از این قابلیت بهره خواهد برد.

image

علاوه‌بر اینکه Xiaomi Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر معرفی خواهد شد، از بریدگی در بالای نمایشگر خود برخوردار است تا شباهت زیادی به محصولات جدید بازار داشته باشد. شیشه مورد استفاده برای پنل جلوی این گوشی، مدتی پیش در تصویری به نمایش گذاشته شده بود و تصویر به‌دست آمده، تأیید می‌کند که گوشی جدید Xiaomi در بالای ‌صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. شرکت‌های چینی مطرح دیگری از جمله Huawei و OPPO، گوشی‌هایی را با چنین طراحی ارائه داده‌اند؛ هوآوی در حال‌حاضر نسبت به رونمایی از Huawei P20 و Huawei P20 Pro با بریدگی در بالای نمایشگر اقدام کرده است و OPPO نیز گوشی‌های OPPO R15 و OPPO R15 Pro را با بهره‌گیری از Notch به فروش می‌رساند.

شایعه شده است که گوشی جدید شیائومی، نمایشگر 5.65 اینچی خواهد داشت؛ ضمن اینکه مدل مذکور به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و هشت گیگابایت مجهز شده است و با قیمت پایه 475 دلار به بازار عرضه خواهد شد تا بدین شکل، رقیب جدی برای گوشی‌های گران‌قیمت بازار باشد. در رابطه با نوع نمایشگر مورد استفاده در Xiaomi Mi 7، گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد اما برخی مدعی هستند که این مدل با پنل نمایشگر OLED ارائه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)