خانهاخبار
در iOS 11.3 دیگر نیازی نیست کشور اپل آی‌دی را برای آپدیت برنامه‌ها تغییر دهید!

در iOS 11.3 دیگر نیازی نیست کشور اپل آی‌دی را برای آپدیت برنامه‌ها تغییر دهید!

افرادی که اپلیکیشن‌هایی را از App Sore کشورهای دیگر به جز کشور مبدا خود در iOS دانلود کرده‌اند، همواره برای نصب آپدیت‌های جدید دچار مشکل بودند. حال در iOS 11.3 این مشکل به نحوی مرتفع شده است.
۱۳۹۷/۱/۱۹

اگر نرم‌افزار‌هایی که روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اید از App Storeهای کشورهای مختلف باشد، می‌دانید چقدر آپدیت کردن هریک از این برنامه‌ها  می‌تواند دشوار باشد. برای آپدیت هر اپلیکیشن باید کشور اپل آی‌دی خود را تغییر دهید، همچنین ممکن است اگر App Store خود را تغییر ندهید حتی گزینه «آپدیت» برای شما ظاهر نشود.

حالا اپل در iOS 11.3 مکانیزم آپدیت‌ها را تغییر داده است. حالا دیگر نیازی نیست برای آپدیت اپلیکیشنی که از یک App Store خارجی دانلود شده است، حساب کاربری و مارکت خود را تغییر دهید. برای مثال اگر یک اپلیکیشن دانلود شده از مارکت چینی دارید و معمولا از App Store آمریکا استفاده می‌کنید، برای آپدیت اپلیکیشن مارکت چینی تنها نیاز است که گزینه آپدیت را لمس کنید، کاری که پیش از این به این سادگی ممکن نبود.

این امکان جدید خبر خوبیست برای افرادی که خارج از کشور خود زندگی می‌کنند و نیاز دارند از App Store کشوری که در آن اقامت دارند و کشور اصلی خود استفاده کنند. همچنین برای افرادی که App Store کشور دیگری را برای نصب اپلیکیشن‌هایی که در App Store کشور خودشان ناموجود بوده انتخاب کرده‌اند نیز بسیار عالی است.

لازم است بدانید برای استفاده از این امکان جدید iOS 11.3 نیازی به انجام هیچ مرحله‌ی اضافی‌ای وجود ندارد. آپدیت اپلیکیشن‌های کشورهای خارجی درست شبیه آپدیت‌های نرمال به بخش آپدیتApp Store  اضافه می‌شوند و بدون هیچگونه تغییر حساب کاربری و یا وارد کردن Apple ID و پسورد امکان آپدیت وجود خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohammad

۱۳۹۷/۱/۱۹
Slm man aln chanvaqte nemitonam barnameharo a appstore updat konam chika konim

وحید

۱۳۹۷/۱/۱۹
سلام برای من بعد از ابدیت سافاری چندبار کرش کرد اما بنظر مصرف باطری بهتر شده