خانهاخبار
قدرتمند ترین گوشی اندرویدی وارد بازار ایران شد

قدرتمند ترین گوشی اندرویدی وارد بازار ایران شد

Razer Phone که لقب گوشی مخصوص بازی را یدک می‌کشد، هم اکنون وارد بازار ایران شده است برای اطلاع از جزئیات و قیمت با ما همراه باشید.
۱۳۹۷/۱/۱۸
image

Razer Phone، گوشی قدرتمندی است که می‌خواهد با مشخصات سخت افزاری قدرتمند، کاربرانی که علاقه به بازی با گوشی دارند را مجذوب خود کند. این گوشی  به پردازنده 8 هسته ای Snapdragon 835 به همراه چیپ ست گرافیکی Adreno 540 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است.

Razer Phone، اولین محصولی است که به یک صفحه‌نمایش 120 هرتز در میان گوشی‌های هوشمند مجهز می‌شود و برای علاقه‌مندان به بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش را فراهم می‌آورد. پرچمدارشرکت Razer به نمایشگر 5.7 اینچی Sharp IGZO مجهز شده است که رزولوشن Quad HD دارد.

طراحی Razer Phone بیشتر شبیه گوشی های اکسپریا ساخت سونی است. شرکت Razer اعلام کرده است در هنگام بازی گرمای تولید شده توسط گوشی کمتر از گوشی های هم رده به دست کاربر منتقل می‌شود.

Razer Phone از دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که یک لنز، دریچه دیافراگم F1.7 و لنز دیگر که برای زوم درنظر گرفته شده است، دیافراگم F2.6 دارد. هر دو لنز از فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‎گیرند. فلاش LED با دو نور مختلف، از دیگر قابلیت‌های گوشی  شرکت Razerبه شمار می‌رود. برای دوربین سلفی نیز، یک شاتر 8 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش وجود دارد که ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری را امکان‌پذیر خواهد کرد.

Razer Phone با قیمتی حدود 3,700,000 تومان به صورت بدون گارانتی در بازار موجود است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حسين ام وي

۱۳۹۷/۱/۲۲
دوست عزيز در مورد گيم هاي روي موبايل بايد بگم برو بازي vainglory . pubg mobile . modern combat online نگاه بنداز بعد بگو هنوز به پاي بازي هاي كامپيوتري نرسيده

امیرحسین

۱۳۹۷/۱/۱۹
شما بروpubgرو بازی کن تو گوشی ببین چه حالی میده

امید کشاورز

۱۳۹۷/۱/۱۹
دمت گرم خیلی خوب گفتی. واقعا همینطوره الان ما بخوایم یه گوشی خوب بگیریم نباید تا سه ماه هیچی بخوریم. همه حقوقمون رو میدیم پای پولش. این از بی ارزشی واحد پولیمونه داداش

sajjad

۱۳۹۷/۱/۱۸
تحت هیییچ شرایطی خریدش عاقلانه نیست.

رامین

۱۳۹۷/۱/۱۸
بنظرم اسم گیمینگ گذاشتن رو این جریان هنوز زوده .هنوز بازی با موبایل اونجور ک باید مثل کنسول و pc جا نیفتاده.در واقع داستان بازیای موبایلی و‌گرافیکشون و محتواشون بنظرم فاصله داره با صنعت گیمینگ در کنسول و pc.ب علاوه تعداد بازیای خوب و گرافیک بالا برای کاربران اسمارتفونها تعدادشون انگشت شمارهست.الان با ی گوشی میان رده هم میشه تمام بازیا تاپ رو پلی کرد
امیدوارم روزی برسه صنعت گیمینگ برای گوشیها به حد کنسول و pc برسه و روز به روز ب بازیا تاپ اندروید و ios اضاف بشه.