خانهاخبار
احتمال معرفی سه‌گانه Moto G6 در 30ام فروردین

احتمال معرفی سه‌گانه Moto G6 در 30ام فروردین

موتورولا چند میان رده متعدد را در نوبت معرفی دارد. سری Moto G6 این سازنده ممکن است تا دو هفته آینده در برزیل معرفی شوند. این گوشی‌ها سه مدل مختلف با طراحی تقریبا مشابه و مشخصات میان رده تا سطح بالا هستند.
۱۳۹۷/۱/۱۸

اینگونه به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد سری گوشی‌های تازه Moto G6 خود را 19 آوریل (30 فروردین) رسما معرفی کند. این شایعه با انتشار دعوتنامه‌های این کمپانی برای تاریخ مذکور آغاز شد و اولین بار هم از خبرگزاری‌های برزیلی سر درآورد. اگر این دعوتنامه صحت داشته باشد، کنفرانس خبری موتورولا 19 آوریل در سائو پائولو ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار می‌شود. از طرفی ممکن است که این رویداد اصلا بین المللی نباشد و گوشی تازه‌ای در خلال برگزاری آن رونمایی نشود و از طرف دیگر همچنان احتمال معرفی سری تازه Moto G6 وجود دارد. کمپانی موتورولا از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برزیلی برخوردار است و شاید قصد دارد گوشی‌های تازه‌اش را هم به همین خاطر در این کشور رسما معرفی کند.

image

انتظار می‌رود که موتورولا از 3 مدل مختلف سری Moto G6 در خلال برگزاری این رویداد در برزیل پرده بردارد. این گوشی‌ها Moto G6، Moto G6 Play و Moto G6 Plus نام دارند و در خلال هفته‌های اخیر بارها در شکل‌ها و قالب‌های مختلف در خبرها دیده شده‌اند. این سه گوشی تازه احتمالا از طراحی ظاهری تقریبا مشابه بهره می‌برند اما در برخی موارد اصلی با یکدیگر متفاوت طراحی می‌شوند. برای مثال، Moto G6 از حسگر اثرانگشت در پنل جلو و دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد، Moto G6 Play با دوربین اصلی تکی طراحی شده و حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی قرار گرفته است، Moto G6 Plus هم به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز می‌شود اما هنوز درباره موقعیت حسگر اثرانگشت آن مطمئن نیستیم. انتظار می‌رود که این گوشی صفحه نمایش 5.93 اینچی فول اچ دی پلاس، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو هم بهره ببرد.

image

گوشی Moto G6 موتورولا هم صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ دی پلاس Max Vision دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. این گوشی قرار است از حسگر سلفی 8 مگا پیکسلی در پنل جلو بهره ببرد و به بدنه ضدآب مجهز شود. ظرفیت باتری Moto G6 احتمالا 3000 میلی آمپر ساعت است و حسگر اثرانگشتش هم با ویژگی‌های متعددی علاوه بر عملکرد اصلی طراحی می‌شود. از طرف دیگر، Moto G6 Play هم قرار است صفحه نمایش 5.7 اینچی Max Vision داشته باشد اما وضوح تصویر آن اچ دی پلاس خواهد بود. این مدل همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 427 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و دوربین اصلی و سلفی‌اش هم به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی هستند. پیش بینی می‌شود که ظرفیت باتری غیرقابل تعویض مدل Play در میان این سه گانه میان رده معادل 4000 میلی آمپر ساعت باشد. تنها چند روز دیگر تا تاریخ برگزاری رویداد تازه خبری موتورولا در برزیل باقی مانده است و اگر تصویر دعوتنامه پیش رو صحت داشته باشد، تا دو هفته آینده شاهد رونمایی از سه گانه Moto G6 خواهیم بود. بدین ترتیب همه جزئیات تکمیلی درباره مشخصات و طراحی ظاهری این گوشی‌ها 30 فروردین منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)