خانهاخبار
تصویر رندر گوشی Galaxy J7 2018 سامسونگ فاش شد

تصویر رندر گوشی Galaxy J7 2018 سامسونگ فاش شد

گوشی Galaxy J7 2018 سامسونگ در وب‌سایت رسمی شرکت سازنده فاش شده است و اکنون، جزئیاتی را پیرامون طراحی احتمالی آن می‌دانیم.
۱۳۹۷/۱/۱۸

آن‌طور که پیداست، سامسونگ به‌زودی از یک یک گوشی میان‌رده از سری Galaxy J رونمایی خواهد کرد. صفحه پشتیبانی برای گوشی جدید این شرکت در وب‌سایت رسمی سامسونگ ایجاد شده است که به یک مدل معرفی نشده با شماره مدل SM-J720F/DS اشاره دارد. باید اشاره کرد که این صفحه در بخش پشتیبانی شعبه سامسونگ هند ایجاد شده است و طراحی گوشی جدید سامسونگ را از طریق یک تصویر رندر درون فایل دفترچه راهنما به نمایش می‌گذارد.

image

گوشی مذکور که شماره مدل SM-J720F برای آن درنظر گرفته شده است، با نام تجاری Galaxy J7 (مدل 2018) عرضه خواهد شد؛ هرچند ممکن است در برخی از بازارها، نام تجاری آن متفاوت باشد. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی میان‌رده جدید سامسونگ از قابلیت Bixby Home بهره خواهد برد و به عنوان اولین میان‌رده این شرکت شناخته خواهد شد که از چنین قابلیتی برخوردار است؛ از آنجایی‌که مدل 2018 گوشی Galaxy J7 فاقد دکمه بیکسبی است که معمولاً در پرچم‌داران سامسونگ از سری Galaxy S یا Galaxy Note به کار گرفته می‌شود، از قابلیت Bixby Voice پشتیبانی نخواهد کرد. از آنجایی‌که مدل مذکور موفق به دریافت تأییدیه وای‌فای در ماه مارس شده است و همچنین دفترچه راهنمای آن هم‌اکنون در وب‌سایت سامسونگ بارگذاری شده است، انتظار داریم گوشی جدید Galaxy J7 به‌زودی عرضه شود؛ این احتمال وجود دارد که مدل مذکور در ابتدا در هند عرضه شود.

image

تصاویری که از گوشی جدید سامسونگ فاش شده است، تأیید می‌کند این مدل طراحی بدون حاشیه نخواهد داشت؛ به همین جهت، حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است و لوگوی سامسونگ را می‌توانید در بالای صفحه‌نمایش 16:9 دستگاه مشاهده کنید. با این‌حال، مدل جدید گوشی Galaxy J7 از دوربین دوگانه بهره می‌گیرد؛ در قاب پشتی، دو سنسور به صورت عمودی جای گرفته است و در سمت راست دوربین دوگانه، بلندگوی اصلی جلب‌توجه می‌کند.

image

تصویر رندر شده نهایی از Galaxy J7 2018

گوشی Galaxy J7 (مدل 2018) که با شماره مدل SM-J720F فاش شده است، از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌گیرد و به پردازنده اگزینوس 7885 سامسونگ با هشت هسته پردازشی و واحد پردازشگر گرافیکی Mali-G71 مجهز شده است. با چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، این مدل از توان مناسب برای اجرای برنامه‌های مختلف برخوردار خواهد بود. در قاب پشتی، سامسونگ از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ هرچند، نمی‌دانیم سنسور ثانویه چه رزولوشنی خواهد داشت. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی، مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pourya

۱۳۹۷/۱/۱۸
اینم مثل قبلیا هست فرقی نکرده که، همون طراحی و همون ظاهر.
چقققققدر سامسونگ کار میکنه رو طراحی گوشیاش همش سورپرایز میکنه آدمو
خخخخ