خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی Honor 10 فاش شد، دوربین دوگانه و پنل شیشه‌ای!

پوستر تبلیغاتی Honor 10 فاش شد، دوربین دوگانه و پنل شیشه‌ای!

تازه‌ترین تصاویر منسوب به Honor 10 فاش شدند. در این تصویر تبلیغاتی شاهد طراحی پنل پشتی با دوربین دوگانه و نمای آینه‌ای براق هستیم.
۱۳۹۷/۱/۱۸

تصاویر تازه‌ای منسوب به گوشی Honor 10 منتشر شده‌اند که یکی از آن‌ها متعلق به تیزر تبلیغاتی رسمی آن است. این تصویر از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیست اما می‌توانیم نمای کلی پنل پشتی‌اش را مشاهده کنیم. در این تصویر و با توجه به طراحی کلی Honor 10 به نظر می‌رسد که این گوشی تقریبا شبیه نسل قبلی طراحی شده باشد. این گوشی قرار است با پنل پشتی از جنس شیشه معرفی شود و حسگر اثرانگشتش هم در این پنل دیده نمی‌شود. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که این حسگر در حاشیه پایین پنل نمایش Honor 10 قرار گیرد.

image

همچنین باید بگوییم که طراحی پنل پشتی Honor 10 مانند Honor 8 و Honor 9 به صورت آینه‌ای خواهد بود و کناره‌های آن هم کمی خمیده به نظر می‌رسد. این گوشی ظاهرا به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش افقی مجهز شده است و فلش LED دوگانه هم این دوربین را همراهی می‌کند. در تصویر دیگر هم شاهد فاش شدن برخی مشخصات فنی و داخلی این گوشی هستیم. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، گوشی Honor 10  از پردازنده kirin 970 قدرت می‌گیرد و صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد. از طرفی Honor 9 قبلا با پنل نمایش 5.15 اینچی معرفی شده بود و به نظر می‌رسد که برند آنر قصد دارد در طراحی Honor 10 تغییر محسوسی ایجاد کند. همچنین انتظار می‌رود که حاشیه‌های صفحه نمایش در Honor 10 بسیار باریک طراحی شوند و بدین ترتیب تفاوت ظاهری میان این دو نسل افزایش یابد. البته با توجه به پیروی از ترند محبوب بدون حاشیه، Honor 10 احتمالا شاسی بزرگی نخواهد داشت. گوشی  Honor View 10 در حال حاضر فبلت این برند با پنل نمایش 5.99 اینچی به شمار می‌رود و مدل Honor 10 هم احتمالا تنها کمی از آن کوچک‌تر خواهد بود. علاوه بر این اطلاعات همچنین گفته می‌شود که این گوشی 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از طرفی نوشته‌های تصویر به زبان چینی هستند و نمی‌توانیم آن‌ها را به درستی بخوانیم. عدد 100% هم در این نوشته‌ها در کنار کلمه صفحه نمایش دیده می‌شود و احتمالا برای تبلیغ نسبت پنل به فریم به کار رفته است.

image

پیش از این هم شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات منسوب به گوشی Honor 10 بوده‌ایم اما همه این خبرها تنها در حد شایعه ظاهر شده‌اند. اگر بخواهیم به آن شایعه‎‌ها اتکا کنیم، حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل نمایش تعبیه نمی‌شود و همچنان شاهد تعبیه دو دکمه عملگر در آن خواهیم بود. همه چیز تا ماه آینده مشخص خواهد شد چراکه آنر قصد دارد این گوشی ار 15 مه رسما معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهراد

۱۳۹۷/۱/۱۸
اگه نسبت پنل به فریم 100درصد باشه که دیگه بقیه شرکتا باید جمع کنن برن
هواوی شدید در حال پیشرفت
گوشی هاش از P6 به بعد همه عالی بودن