خانهاخبار
Xiaomi Mi 7 با بریدگی بالا و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر فاش شد

Xiaomi Mi 7 با بریدگی بالا و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر فاش شد

تصاویر رندری که اخیراً منتشر شده است، قابلیت‌هی احتمالی گوشی پرچم‌دار Xiaomi Mi 7 را تأیید می‌کند. این مدل در بالای نمایشگر خود بریدگی مانند آیفون 10 اپل خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۱۶

پس از عرضه گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2S در ماه گذشته، شرکت چینی شیائومی برای رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار خود از سری Mi آماده می‌شود؛ این مدل که با نام تجاری Mi 7 عرضه خواهد شد، در یک تصویر رندری فاش شده است که طراحی احتمالی جانشین Mi 6 را به نمایش می‌گذارد. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی Xiaomi Mi 7 در بالای نمایشگر خود مانند آیفون 10 اپل بریدگی خواهد داشت؛ ضمن اینکه این گوشی به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز شده است. فناوری مذکور در گوشی‌های Vivo X20 UD و فبلت گران‌قیمت Mate RS پورش دیزاین هوآوی مورد استفاده قرار گرفته است.

image

به این دلیل که در تصویر به‌دست آمده، خبری از حسگر اثرانگشت در پنل جلوی گوشی یا قاب پشت نیست؛ گمان کردیم که این مدل به حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است. ضمن اینکه انتظار داریم گوشی پرچم‌دار Xiaomi Mi 7 با قابلیت تشخیص چهره همراه شده باشد.

image

برخلاف نسل قبل، تصویر منتشر شده حاکی از آن است که گوشی جدید Xiaomi با پنل پشتی از جنس فلز عرضه خواهد شد؛ در صورتی‌که این موضوع صحت داشته باشد، جانشین Xiaomi Mi 6 فاقد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم خواهد بود. اگر شیائومی تصمیم دارد تا جدیدترین گوشی خود را با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم ارائه دهد، باید مدل Mi 7 را به پنل پشتی از جنس شیشه یا سرامیک مجهز نماید.

image

شایعات پیشین به عرضه Mi 7 با پشتیبانی شارژ بی‌سیم 7.5 واتی اشاره کرده‌اند؛ مانند آنچه در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل دیده بودیم. ضمن اینکه Xiaomi Mi Mix 2S که اخیراً عرضه شده ات، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. به همین جهت، همچنان می‌توان خوش‌بین که گوشی پرچم‌دار Mi 7 از این قابلیت پشتیبانی نماید. در قاب پشتی پرچم‌دار 2018 شیائومی، از دوربین دوگانه استفاده شده است که چینش عمودی دارد و لوگوی شیائومی نیز پنل پشتی جلب‌توجه می‌کند.

تصاویر رندری فاش شده، گوشی جدید شیائومی را به رنگ خاکستری، قرمز و آبی به نمایش می‌گذارد. شرکت شیائومی، هنوز هیچ‌یک از شایعات مربوط به گوشی پرچم‌دار Mi 7 را به صورت رسمی تأیید نکرده است؛ ضمن اینکه با توجه به عرضه Mi Mix 2S، احتمالاً چندین ماه تا عرضه Mi 7 فاصله داشته باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)