خانهاخبار
بسته امنیتی ماهانه دیگر برای Galaxy S6 سامسونگ منتشر نخواهد شد!

بسته امنیتی ماهانه دیگر برای Galaxy S6 سامسونگ منتشر نخواهد شد!

بیش از 2 سال از عمر پرچمدار Galaxy S6 سامسونگ می‌گذرد و به نظر می‌رسد که این گوشی دیگر قادر به دریافت تازه‌ترین نسخه‌های نرم افزاری و همچنین بسته‌های امنیتی ماهانه نخواهد بود.
۱۳۹۷/۱/۱۵

گوشی پرچمدار Galaxy S6 در سه ماهه دوم سال 2015 میلادی توسط سامسونگ رسما معرفی شد و با طراحی بدنه از جنس شیشه و فلز، فصل تازه‌ای را در میان گوشی‌های این غول تکنولوژی رقم زد چراکه سایر پرچمداران قبلی سری Galaxy S سامسونگ بدنه‌ای از جنس پلاستیک داشتند. این گوشی همچنین به سیستم عامل اندروید لالی پاپ نسخه 5.0 به صورت پیش فرض مجهز شده بود و چندی پیش به اندروید نوقا به عنوان آخرین به روزرسانی نرم افزاری اصلی ارتقا یافت. البته این گوشی از آن زمان تا به حال بارها بسته‌های امنیتی مختلف دریافت کرده است تا سیستم داخلی‌ خود را در مقابل خطرات احتمالی امنیتی حفظ کند.

image

حالا متوجه شده‌ایم که وب‌سایت امنیتی سامسونگ نام Galaxy S6، Galaxy S6 Edge، Galaxy S6 Edge+ و Galaxy S6 active را از فهرست دستگاه‌هایی که همچنان قادر به دریافت بسته‌های امنیتی ماهانه هستند، حذف کرده است. براساس گزارش خبرگزاری Droid Life، آخرین بسته امنیتی ماهانه مخصوص گوشی Galaxy S6 سامسونگ در ماه فوریه امسال منتشر شده است.

هر چه زمان بگذرد و گوشی شما قدیمی‌تر شود، احتمال بروز مشکلات هم افزایش می‌یابد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم از همین حالا به فکر پس‌انداز و خرید یک گوشی قدرتمند تازه مانند Galaxy S9 یا S9 Plus باشید.

به روزرسانی:

نام گوشی‌های Galaxy S6 Active و S6 Edge+ دوباره به فهرست گوشی‌های دریافت کننده بسته‌های امنیتی ماهانه بازگشته است اما پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک دوباره از فهرست مذکور حذف شوند. لازم است اشاره کنیم که این دو گوشی تنها چند ماه پس از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge معرفی شده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۲۲
https://www.sammobile.com/news/t-mobile-galaxy-s6-edge-galaxy-note-5-oreo-update-a-go
اینم سند

امین

۱۳۹۷/۱/۱۸
سعید کیه؟
البته همونطور که دوستان گفتن مثل اینکه شایعه بوده و هنوزم آپدیت جدید رو میگیره سایت های مختلف آندروید 7 با بسته امنیتی ماه مارس رو گذاشتن

sinakaya

۱۳۹۷/۱/۱۸
سعید حالت گرفته شد؟؟؟؟؟؟
این همه از گوشیت میگفتی برامون
بیا اینم پشتیبانیش
ولی ایفون از گوشی 2012 خودش پشتیبانی میکنه

امین

۱۳۹۷/۱/۱۸
الکیه همین دیشب آپدیت امنیتی ماه مارس رو دریافت کردم

Yasin

۱۳۹۷/۱/۱۸
من note 5 دارم سال ۲۰۱۵ تولید شده و بسته امنیتیو همین هفته پیش دریافت کردم . بنظرتون احتمال اپدیت به اندروید ۸ وجود داره؟