خانهاخبار
نام پرچم‌دار جدید ال‌ جی مشخص شد؛ LG G7 ThinQ در راه است!

نام پرچم‌دار جدید ال‌ جی مشخص شد؛ LG G7 ThinQ در راه است!

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، ال‌جی تصمیم گرفته است از پسوند ThinQ برای نام‌گذاری گوشی جدیدش استفاده کند؛ به همین جهت، LG G7 ThinQ به عنوان جانشین نسل قبل از سری G ارائه می‌شود.
۱۳۹۷/۱/۱۵

شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدیدی را از سری G توسعه می‌دهد که گمان می‌رفت با نام تجاری LG G7 به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد LG G7 ThinQ جانشین مستقیم LG G6 خواهد بود و لقب پرچم‌دار نیمه اول 2018 ال‌جی برای این گوشی درنظر گرفته می‌شود. براساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، نسخه جدید پرچم‌داران جدید ال‌جی بدین دلیل با پسوند ThinQ عرضه خواهند شد که قابلیت‌های مبنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهند.

در همین رابطه، بد نیست به گوشی LG V30S ThinQ اشاره کنیم که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد دوربین بهره می‌گیرد؛ الگوریتم‌های درنظر گرفته شده برای گوشی، می‌تواند ثبت تصاویر شفاف‌تری را نوید دهد. ضمن اینکه هوش مصنوعی باعث بهبود عملکرد تصاویر در شرایط نوری نامناسب می‌شود. قابلیت AI CAM که جایگزین حالت Auto Mode در گوشی LG V30 شده است، تنظیمات پیش‌فرض را برای هشت صحنه مختلف عکاسی انتخاب می‌کند؛ در صورتی‌که عکس پرتره بگیرید یا از غذا، چشم‌انداز، حیوان، شهر، گل، طلوغ یا غروب خورشید عکاسی نمایید،  جادوی هوش مصنوعی تصاویر به ثبت رسیده را بهبود می‌دهد. قابلیت QLens نیز که مبتنی بر هوش مصنوعی است، کدهای QR را اسکن نموده و می‌تواند در خریداری لوازم مختلف با تشخیص خودکار آن‌ها به شما کمک نماید. دیگر قابلیت‌ QLens تشخیص جاذبه‌های گردشگری و غذاها است که احتمالاً هیجان‌زده‌تان خواهد کرد! انتظار داریم گوشی LG G7 ThinQ نیز چنین ویژگی‌هایی را ارائه دهد.

image

البته LG G7 ThinQ کاملاً با انتظارات شما تفاوت دارد؛ در این مدل، خبری از حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیست و اکنون یک زائده کوچک در بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود که Notch نامیده شده است.  انتظار داریم این مدل به نمایشگر FullVision مجهز خواهد بود که نسبت ابعاد 18:9 یا بالاتر دارد و تراشه اسنپدراگون 845 در زیر قاب گوشی، تمامی پردازش‌ها را برعهده گرفته است. پنل نمایشگر نیز احتمالاً از نوع MLCD خواهد بود؛ در این پنل، چهار ساب‌پیکسل آبی، سبز، قرمز و سفید وجود دارد و روشنایی حداکثری بیشتر را برای صفحه‌نمایش LG G7 نوید می‌دهد. انتظار داریم به تبعیت از پرچم‌داران دیگر، ال‌جی از شش گیگابایت رم برای گوشی جدیدش استفاده کند که تجربه‌ای روان را در مالتی‌تسکینگ نوید خواهد داد. ضمن اینکه استفاده از دوربین دوگانه با چینش عمودی و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت که انرژی نمایشگر و پردازنده را تأمین خواهد کرد، قابل انتظار است.

شرکت ال‌جی، مدتی پیش اعلام کرده بود که گوشی جدیدش با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 4.0 کوالکام عرضه خواهد شد؛ البته در وب‌سایت رسمی این سازنده، به پسوند ThinQ برای پرچم‌دار 2018 ال‌جی اشاره نشده است. در حال‌حاضر، نمی‌دانیم مدل دیگری با حافظه داخلی بیشتر عرضه خواهد شد یا خیر؛ نسل قبل یعنی LG G6 در سه مدل با 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه قابل خریداری است که مدل مجهز به 128 گیگابایت حافظه با پسوند Plus از سایر نسخه‌ها متمایز شده است.

انتظار داریم پرچم‌دار جدید ال‌جی در ماه آینده میلادی عرضه شود؛ قیمت این گوشی چندان ارزان نخواهد بود و انتظار داریم حداقل 850 دلار قیمت داشته باشد. با این‌حال، حداکثر قیمت پیش‌بینی شده برای LG G7 ThinQ نزدیک به 950 دلار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)