خانهاخبار
اطلاعات تازه از دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

اطلاعات تازه از دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی قطعا در دست توسعه قرار دارد اما هنوز هیچ اطلاعات دیگری به صورت رسمی درباره آن منتشر نشده است. از طرفی تصویر اسکرین شاتی منسوب به رابط کاربری آن منتشر شده است که از احتمال مجهز شدنش به صفحه نمایش لمسی خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۱/۱۴

هوانگ وانگ، مدیر عامل کمپانی هوامی، چند روز پیش رسما تأیید کرد که دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی با همکاری این سازنده در دست توسعه است و حالا هم تصویری منسوب به آن منتشر شده است که بخشی از رابط کاربری نرم افزاری‌اش را به نمایش می‌گذارد. اگر به تصویر نگاه کنید، متوجه نوعی آموزش نرم افزاری برای تنظیم برخی ویژگی‌ها می‌شوید. این تصویر در ابتدا توسط AndroidTR منتشر شد و به نظر می‌رسد کاربری که این تصویر را اولین بار منتشر کرده در تلاش بوده است تا اپلیکیشن Mi Fit شیائومی را از چینی به اسپانیایی ترجمه کند و به اشتباه با این عناصر در رابط کاربری مواجه شده که همچنین نشان دهنده احتمال معرفی قریب الوقوع دستبند بعدی این سازنده چینی به نام Mi Band 3 است.

image

با توجه به توضیح ارائه شده، در تصویر پیش رو شاهد شمایل یک دستبند هوشمند سلامت هستیم که از نظر طراحی ظاهری شبیه Mi Band 2 به نظر می‌رسد. البته همان طور که می‌دانید، Mi Band 2 با صفحه نمایش لمسی معرفی نشد بلکه از دکمه‌های عملگر در پنل نمایش بهره می‌برد و اگر این تصویر و خبر تازه صحت داشته باشد، می‌توان پیش بینی کرد که Mi Band 3 هم مانند نسل قبلی از دکمه‌های عملگر اختصاصی روی صفحه بهره ببرد اما صفحه نمایش آن به لمس و فشار هم حساس باشد. همچنین آنچه در تصویر به نمایش درآمده است نشان می‌دهد که شیائومی برنامه‌های تازه‌ای برای دستبند تازه‌اش در نظر دارد و می‌خواهد آن را به قابلیت‌های لمسی نوین مجهز کند. برای مثال، به نظر می‌رسد کاربر بتواند برای انتخاب بین گزینه‌های مختلف آب و هوا، نوتیفیکیشن‌ها و سایر عناصر موجود در رابط کاربری، انگشت خود را روی صفحه نمایش بکشد و بدین ترتیب انتخاب کند. دکمه عملگر اختصاصی که قرار است پایین صفحه نمایش تعبیه شود هم احتمالا به عنوان دکمه بازگشت عمل خواهد کرد و از یک عملکرد دیگر هم در صورت فشردن و نگه داشتن انگشت پشتیبانی می‌کند. با توجه به شواهد اینگونه برداشت می‌شود که کاربر قادر خواهد بود برای باز کردن قفل صفحه، انگشتش را روی پنل نمایش به سمت بالا بکشد.

image

همچنین لازم به ذکر است که منبع این خبر ادعا می‌کند کیفیت صفحه نمایش در Mi Band 3 به مراتب بهتر از پنل نمایش Mi Band 2 خواهد بود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که ممکن است صفحه نمایش نسل سوم رنگی باشد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و قابلیت‌های دیگر این دستبند هوشمند سلامتی در دسترس نیست و باید منتظر انتشار خبرهای تکمیلی در این باره بمانیم. دستبند هوشمند Mi Band 2 در سال 2016 رسما معرفی و روانه بازار شد و دیگر وقتش رسیده است تا شیائومی از نسل تازه این گجت‌های پرطرفدار رونمایی کند. ممکن است Mi Band 3 تا اواخر سال 2018 رسما معرفی شود اما هنوز هیچ خبر رسمی درباره تاریخ نهایی رونمایی از این محصول منتشر نشده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)