خانهاخبار
میان‌رده‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus سامسونگ به عرضه رسمی نزدیک‌تر شدند

میان‌رده‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus سامسونگ به عرضه رسمی نزدیک‌تر شدند

گوشی‌های میان‌رده Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus سامسونگ از FCC تأییدیه دریافت کرده‌اند؛ هر دو مدل در خاورمیانه و اروپا عرضه خواهند شد.
۱۳۹۷/۱/۱۳

Galaxy A6 یکی از چندین گوشی جدیدی است که سامسونگ برای عرضه آن در سال 2018 برنامه‌ریزی کرده و اخیراً اعلام شده بود که Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus در اروپا، روسیه و خاورمیانه عرضه خواهند شد. هر دو مدل در بنچمارک‌های مختلف فاش شده‌اند و توانسته‌اند تأییدیه‌های مختلفی را نیز به‌دست آورند؛ اخیراً نیز این دو گوشی موفق شده‌اند از FCC تأییدیه به‌دست آورند که نزدیک بودن زمان عرضه آن‌ها را تأیید می‌کند.

دریافت تأییدیه برای میان‌رده‌های جدید سامسونگ، باعث شده است تا گمان کنیم که گوشی‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus در ایالات متحده عرضه خواهند شد؛ با اینکه نمی‌توان این احتمال را نادیده گرفت، بد نیست اشاره کنیم که Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus در آمریکا عرضه نشده بودند و دریافت تأییدیه برای میان‌رده‌های جدید سامسونگ، شاید تنها بدین منظور باشد که این مدل‌ها در تعدادی از بازارهای آمریکایی جنوبی عرضه خواهند شد؛ بازارهایی که سامسونگ، میان‌رده‌های خود را معمولاً در آن‌جا عرضه می‌کند.

image

از آنجایی‌که که گوشی‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus از FCC تأییدیه دریافت کرده‌اند، این احتمال وجود دارد که هر دو مدل تا چند هفته دیگر به صورت رسمی عرضه شوند؛ هرچند، محصولات دیگری پیش‌تر موفق به دریافت تأییدیه FCC شده‌اند اما پس از گذشت چندین ماه به فروش رسیده بودند. به همین جهت، باید منتظر ماند و دید که میان‌رده‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A چه زمانی معرفی خواهند شد.

با وجود عدم افشای کامل مشخصات سخت‌افزاری اعضای جدید سری Galaxy A، جزئیاتی را از این مدل‌ها در اختیار داریم. گوشی Galaxy A6 به تراشه اگزینوس 7870 مجهز شده است و تنها سه گیگابایت رم دارد؛ مدل Plus آن نیز با تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام عرضه می‌شود و به چهار گیگابایت رم مجهز شده است. هر دو مدل، آخرین نسخه از سیستم‌عامل یعنی اندروید 8.0 اوریو را اجرا می‌کنند و احتمالاً از Project Treble پشتیبانی خواهند کرد؛ بدین شکل، دریافت‌ به‌روزرسانی‌های جدید تسریع خواهد شد. 

اکنون باید این پرسش را مطرح نمود که آیا Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus از پسوند 2018 مانند Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus استفاده خواهند کرد یا خیر؛ در حال‌حاضر، جزئیات رسمی پیرامون این موضوع وجود ندارد اما بعید نیست که سامسونگ با شماره‌گذاری میان‌رده‌های جدیدش، تشخیص آن‌ها را ساده‌تر نماید.

image

قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ مشخص نیست؛ با این‌حال، شاید Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus به عنوان جانشین Galaxy A5 و Galaxy A7 عرضه شوند و به همین جهت، منطقی است که قیمت آن‌ها به ترتیب از 350 و 450 یورو عبور نکند؛ البته بد نیست اشاره کنیم که هر دو مدل به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهند بود. تصاویری که از FCC به‌دست آمده است، عرضه آن‌ها را با دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری تأیید می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus، طراحی بدون حاشیه و نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 خواهند داشت؛ در غیر این‌صورت، نیازی به افزودن دکمه‌های ناوبری نبود. 

در صورتی‌که میان‌رده‌های جدید سامسونگ، طراحی بدون حاشیه داشته‌ باشند؛ آیا حاضر به خریداری آن‌ها هستید یا برای انتخاب یک گوشی بدون حاشیه دیگر برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

اميرحسين خسروی

۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا راجع به ضد آب بودن یا نبودنش توضیح نمیدید؟

HaDi

۱۳۹۷/۲/۱۸
سلام ایا این گوشی ضد اب هس ؟ یا فست شارژ هس ؟

احسان

۱۳۹۷/۱/۳۰
قیمتش بالای دو میلیون باشه ارزش خرید نداره

علیرضا

۱۳۹۷/۱/۱۴
حرف از میان رده هم که میاد وسط سامسونگ حرفی واسه گفتن نداره
هواوی با معرفی Y7 2018 نشون داد نه تنها تو تولید پرچمدار بی نظیره بلکه میان رده هاشم فوق العادن
ویژگی های این گوشی فوق العاده:
صفحه نمایش HD 6 اینچی با کیفیت و رزولوشن بالای این گوشی با قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 18:9 و رزولوشن 720 در 1440 که با حاشیه بسیار کم در اطراف این صفحه نمایش بزرگ زیبایی گوشی رو دو چندان کرده
و این بار هم این کمپانی با ارایه دوربینی تشکیل شده از دو لنز با قدرت 13 و 2 مگاپیکسل به صورت دوگانه و پشتیبانی از قابلیت بوکه و دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسل این گوشی رو به قوی ترین دوربین بین گوشی های میان رده با برچسب قیمتی مشابه تبدیل کرده
پردازنده بی نظیر 8 هسته ای این گوشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز باعث شده سرعت پردازش بی نظیری در اجرای بازی ها و اپلیکیشن های سنگین از خودش نشان بده، از معدود گوشی های میان رده ای هست که مجهز به پردازنده 8 هسته ای شده
باتری 3000mAh قدرتمندش قدرت و کارایی این گوشی رو بیشتر هم کرده

احسان

۱۳۹۷/۱/۱۴
مشکل اصلی سامسونگ کند شدن به مرور زمان تو گوشیاش هست
من پرچمدار 2 سال پیشش ینی S7 edge رو داشتم ولی بعد از 1 سال انقد کند شده بود دیگه کلافم کرده بود تا این که mate 10 pro huawei گرفتم
صدای های فای عالی و های رز 32 بیت
اسپیکر های استریو عالی
سه میکروفون که از نظر صدا امکانات عالی داره
هوش مصنوعی برای مدیریت انرژی و...
صفحه همیشه روشن که خیلی کاربردیه من چندین بار در روز گوشی آنلاک میکنم نوتیفیکشن ها و ساعت رو ببینم ولی با صفحه الویز آن دیگه نیازی به این کار نیست
ترجمه آفلاین فوق سریع
باتری فوق العاده قوی
دو سیم کارت فورجی هم زمان با 1/2 گیگابیت سرعت دانلود میکنم
دوربین های فوق العادش که با استفاده از هوش مصنوعی و لنز های با کیفیت لایکا عکس هایی با کیفیت دوربین های عکاسی خلق میکنه
قابلیت پی سی مود بدون نیاز به داک ( برای تماشای فیلم روی تلویزیون های غیر اسمارت خیلی کاربردیه و نیاز به خرید کروم کست یا کابل های اچ تی ام ال و دانگلشون به یو اس بی تایپ سی برای گوشی نیست)