خانهاخبار
تصویر رندر شده جدید از Mi 7 شیائومی با طراحی آشنا

تصویر رندر شده جدید از Mi 7 شیائومی با طراحی آشنا

شیائومی اخیرا پرچمدار Mi MIX 2S را رسما معرفی کرد و انتظار می‌رود که Mi 7 سطح بالا را هم تا ماه‌های آینده رونمایی کند. تصویر رندر شده تازه‌ای منسوب به این گوشی منتشر شده و بار دیگر بر احتمال طراحی مشابه با آیفون 10 اپل تأکید کرده است.
۱۳۹۷/۱/۱۳

شیائومی چندی پیش اولین پرچمدار 2018 خود را به نام Xiaomi Mi MIX 2S رسما معرفی کرد و انتظار می‌رود که پرچمدار سطح بالاتر دیگری هم به نام Mi 7 در دست توسعه داشته باشد. پس از انتشار خبرهای متعدد درباره این گوشی در هفته‌های اخیر بار دیگر شاهد فاش شدن یک تصویر رندر شده تازه منسوب به آن هستیم که طراحی ظاهری‌اش را در دو نمای روبرو و پشت به نمایش می‌گذارد. به طور کلی باید گفت که این گوشی بیش از هر محصول دیگری از شیائومی با الهام از آیفون 10 اپل طراحی شده است چراکه بریدگی حاشیه در پنل جلوی آن دیده می‌شود و دوربین اصلی‌اش با لنزهای دوگانه به صورت عمودی چینش شده‌اند. البته کیفیت این تصویر تازه بسیار خوب است و جزئیات متفاوتی را می‌توان در آن مشاهده کرد اما طراحی ظاهری گوشی Mi 7 همچنان در هاله‌ای از ابهام وجود دارد چراکه کمپانی سازنده آن هنوز هیچ خبری را در این باره مورد تأیید قرار نداده است و ما هم نمی‌توانیم صحت تصویر پیش رو را به طور قطعی تأیید کنیم. در حال حاضر تنها مرجع معتبر در این باره همان تصویر زنده منسوب به Mi 7 است که چندی پیش فاش شد و جالب است اشاره کنیم شباهت چندانی میان آن تصویر قبلی با تصویر رندر شده پیش رو دیده نمی‌شود.

image

با توجه به آنچه اخیرا درباره Mi 7 شایعه شده است، پیش بینی می‌شود که این پرچمدار سطح بالای شیائومی از بدنه یکپارچه سرامیکی بهره ببرد و خطوط آنتن آن در لبه‌های بالا و پایین طراحی شوند. همچنین به نظر می‌رسد که جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی گوشی مذکور حذف نشود و در لبه بالایی فریم قرار گیرد. دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی دیده می‌شود و فلش LED هم درست در میان این لنزها قرار گرفته است. همچنین با توجه به طراحی پنل جلوی Mi 7 به نظر می‌رسد که حاشیه‌های آن بسیار باریک طراحی شده‌ باشند و از نسبت نمایش 18:9 پشتیبانی کند. تنها موردی که در طراحی پنل جلو از سایر ویژگی‌ها متمایز به نظر می‌رسد، بریدگی حاشیه و موقعیت تعبیه حسگر سلفی است. همچنین لازم است اشاره کنیم که حسگر اثرانگشت فیزیکی هم در این طراحی جایی ندارد. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که پرچمدار Mi 7 شیائومی باتوجه به بریدگی حاشیه احتمالا از قابلیت تشخیص چهره هوشمند بهره می‌برد یا به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود.

متاسفانه در تصویر پیش رو هیچ مشخصات فنی درباره Mi 7 ذکر نشده است و تنها شاهد طراحی ظاهری این گوشی هستیم اما با توجه به گزارش‌های مرتبط قبلی پیش بینی می‌شود که گوشی مذکور از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد و 6 یا 8 گیگابایت رم داشته باشد. Mi 7 همچنین صفحه نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی کشیده دارد و اگر فرض کنیم احتمال مجهز شدنش به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش صحت داشته باشد، نوع پنلش باید حتما OLED انتخاب شود. اغلب شایعه‌ها معتقدند که گوشی Mi 7 شیائومی پیش از ماه ژوئن معرفی نمی‌شود. با توجه به معرفی Mi MIX 2S در روزهای گذشته، پرچمدار بعدی این کمپانی چینی احتمالا در نیمه دوم سال 2018 رونمایی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رامتین

۱۳۹۷/۱/۱۴
رندری سراسر تقلید از پرچمدار هواوی یعنی p20 , P20 pro
ولی کیفیت و امکانات p20 pro کجا و این کجا
هواوی هم رو ظاهر گوشیاش تمرکز ویژه ای کرده هم امکاناتشون
هواوی با عرضه P20 و P20 pro نسل جدیدی از کیفیت و زیبایی صفحه نمایش رو به عرصه گوشیای هوشمند معرفی کرد
صفحه نمایش هایی با رزولوشن بی نظیر و نمایش طبیعی ترین حالت رنگ ها و بیشترین وضوح و همین طور دارای کمترین حاشیه اطراف صفحه نمایش (full view) با درصد بیش از 80 درصد نسبت صفحه نمایش به حاشیه های اطراف
هواوی تو این گوشیا ها از پردازنده قدرتمند Kirin 970 در کنار نسخه 8.1 رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI که بر مبنای آندروید نسخه 8.1 طراحی شده استفاده کرده که معنای واقعی روان بودن و نسل منحصر به فردی از رابط کاربری رو نشون داده
برخی از قابلیت های خاص این دو گوشی بین همه گوشی های هوشمند:
Easy Projection : ارتباط بی سیم با پروژکتور ها و صفحه نمایش های بزرگ
Smart Screen : تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای کار با دو اپلیکیشن مختلف

میلاذ

۱۳۹۷/۱/۱۳
بقول سندی: شما فقط کاپی میکنی !

hamed

۱۳۹۷/۱/۱۳
سلام
چرا از گوشی نوکیا 7 پلاس دیگه خبری نیست مگه قرار نبود 12 فروردین عرضه بشه