خانهاخبار
گوشی Moto Z3 Play موتورولا در تصاویر رندری به نمایش گذاشته شد

گوشی Moto Z3 Play موتورولا در تصاویر رندری به نمایش گذاشته شد

گوشی جدید موتورولا در FCC رؤیت شده که مشخصات‌فنی آن با دریافت تأییدیه، فاش شده است. ضمن اینکه تصاویر رندری منتشر شده که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۱/۱۱

تصاویری رندری تازه منتشر شده، گوشی جدید Moto Z3 Play موتورولا را درون تعدادی کیس به نمایش می‌گذارد. این شرکت آمریکایی که مدتی پیش به تصاحب لنوو درآمد، تأیید کرده است که اولین گوشی‌های هوشمند خود را در سال 2018 در ماه آوریل معرفی خواهد کرد؛ انتظار داریم گوشی Moto G6 و Moto E5 به صورت رسمی توسط لنوو معرفی شود. با این‌حال، شایعه شده است که موتورولا جانشین گوشی‌های سری Moto Z2 را توسعه می‌دهد و احتمالاً Moto Z3 و Moto Z3 Play را در اوایل تابستان معرفی خواهد کرد. 

image

با انتشار تصاویر رندری جدید، طراحی گوشی Moto Z3 Play موتورولا به نمایش گذاشته شده است. با توجه به اطلاعاتی که هم‌اکنون در اختیار داریم، گوشی جدید موتورولا از قاب پشتی فلزی بهره می‌گیرد؛ شرکت موتورولا از آلومینیوم برای اولین گوشی‌های خود از سری Moto Z استفاده کرده است. با این‌حال به منظور کاهش حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، حسگر اثرانگشت از جلوی گوشی حذف شده است و شرکت موتورولا از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 روی این مدل استفاده کرده است.

image

در قاب پشتی گوشی Moto Z3 Play شاهد استفاده از وربین دوگانه هستیم؛ در زیر دوربین اصلی، فلاش LE جای گرفته است که عکاسی در محیط‌های کم‌نور را امکان‌پذیر می‌کند. آنچه در این تصاویر جلب‌توجه می‌کند، عدم جای‌گیری حسگر اثرانگشت در قاب پشتی یا جلوی گوشی است و به همین جهت، شاید گمان کنید که Moto Z3 Play فاقد حسگر اثرانگشت خواهد بود؛ این در حالی است که مدل فاش شده از حسگراثرانگشت در لبه سمت راست بهره می‌گیرد. سونی برای اولین‌بار، گوشی‌های هوشمند خود را با حسگر اثرانگشت در لبه سمت راست ارائه داده بود؛ در واقع این شرکت ژاپنی حسگر اثرانگشت را با دکمه‌ی پاور ادغام کرده است و هویت کاربر با فشردن این دکمه، احراز می‌شود. اخیراً نیز شرکت Meizu گوشی E3 را معرفی کرده است که حسگر اثرانگشت آن در لبه‌ی سمت راست قرار دارد.

image

گوشی جدید موتورولا احتمالاً فاقد جک هدفون خواهد بود؛ به همین، باید از درگاه USB Type-C برای شارژ دستگاه یا پخش موسیقی استفاده کنید.  گوشی Moto Z3 Play به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن FHD+ و نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است. در قاب پشتی، این مدل از دوربین دوگانه 13 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و برای ثبت تصاویر سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی جدید موتورولا با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد و تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام قدرت پردازشی آن‌را تأمین می‌کند؛ بهترین نسخه از Moto Z3 Play، نزدیک به 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد داد. گوشی جدید موتورولا با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، اخیراً در FCC فاش شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)