خانهاخبار
در این تصاویر با Honor 10 هوآوی آشنا شوید

در این تصاویر با Honor 10 هوآوی آشنا شوید

براساس تصاویری که اخیراً از گوشی Honor 10 هوآوی به‌دست آمده است، این مدل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۱۱

شرکت هوآوی، گوشی Honor 9 را در ماه ژوئن سال گذشته عرضه کرد. به‌تازگی، تصاویری از نسخه واقعی گوشی Honor 10 منتشر شده است که نشان می‌دهد عرضه این مدل نزدیک خواهد بود. تصاویر تازه ارائه شده، حاکی از آن است که جدیدترین پرچم‌دار برند Honor با طراحی مشابه با Huawei P20 عرضه خواهد شد و در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی دارد.

البته هوآوی تنها سازنده‌ای نیست که تصمیم گرفته تا گوشی‌های هوشمند خود را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه دهد؛ شرکت OnePlus نیز به صورت رسمی تأیید کرده است جانشین OnePlus 5T با Notch ارائه خواهد شد و طراحی مانند آیفون 10 اپل دارد. آن‌طور که رئیس OnePlus ادعا کرده است، حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جایگزین کردن آن با Notch به افزایش فضای قابل دسترس نمایشگر کمک می‌کند. لازم به‌ذکر است که شرکت چینی شیائومی نیز تصمیم دارد تا گوشی‌های پرچم‌دار Mi 7 و Mi 7 Plus را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه دهد.

شرکت هوآوی در حال‌حاضر، گوشی‌های Huawei P20 و Huawei P20 Pro را معرفی کرده است که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارند؛ Honor 10 که در تصاویر اخیر فاش شده است، طراحی آن‌‌ها را متصور می‌شود. باید اشاره کرد که این مدل با وجود بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خود، حاشیه‌ی پایین نمایشگر و دکمه‌ی Home را حفظ کرده است و احراز هویت کاربران از طریق لمس این دکمه فیزیکی امکان‌پذیر خواهد بود. به همین جهت، خبری از جای‌گیری جداگانه حسگر اثرانگشت در قاب پشتی نیست.

در حالی‌که پرچم‌داران جدید Huawei P20 و Huawei P20 Pro با دوربین دوگانه و سه‌گانه با چینش عمودی ارائه شده‌اند؛ Honor 10 از دوربین دوگانه با چینش افقی بهره می‌گیرد. البته در حال‌حاضر، جزئیاتی از دوربین دوگانه به‌کار گرفته شده در این مدل به‌دست نیامده است.

انتظار داریم جانشین Honor 10 مانند نسل قبل با بدنه‌ای متشکل از شیشه و فلز ارائه شود؛ به همین جهت، پنل پشتی آن احتمالاً براق خواهد بود. البته بعید است این مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند و عرضه آن با قاب پشتی از جنس شیشه، تنها به جهت پیروی Honor 10 از آخرین تِرِندهای بازار است. Honor مدتی پیش وعده داده بود که گوشی‌های هوشمند خود را در سال 2018 با نمایشگر 18:9 ارائه می‌دهد و Honor 10 از این موضوع مستنثی نخواهد بود. البته پنل نمایشگر گوشی جدید آنر مشخص نشده است. برای مقایسه، باید اشاره کرد که Honor 9 که سال گذشته معرفی شده بود، از نمایشگر 16:9 از نوع IPS LCD بهره می‌گرفت.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، انتظار می‌رود گوشی رده‌بالای Honor 10 به پردازنده Kirin 970 و حداقل چهار گیگابایت رم مجهز شده باشد؛ نسل قبل یعنی Honor 9 در دو نسخه با چهار و شش گیگابایت رم عرضه شده بود که هر کدام به ترتیب 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشتند. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از مشخصات فنی گوشی جدید برند Honor به‌دست نیامده است.

لازم به‌ذکر است که هیچ تأییدی مبنی بر صحت تصاویر فاش شده از Honor 10 وجود ندارد؛ به همین جهت، باید به این تصاویر با دیده شک و تردید نگاه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جهان آرمانی

۱۳۹۷/۱/۱۴
با سلام به همه دوستان
هواوی سال 2018 با معرفی پرچمداری قدرتمند یعنی P20 pro و میان رده های بی نظیری مثل این گوشی و Y7 2018 بی نظیر بودن خودشو تو بازار گوشیای هوشمند به رقبا ثابت کرد
گوشیHonor 10 با طراحی زیبا و امکانات فوق العاده نسبت به گوشی های هم رده خود از برتری بیشتری برخورداره.
از ویژگی های این گوشی، میشه به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت 6 اینچی قابلیت پشتیبانی از اندروید 8 روی خود دستگاه، و CPU هشت هسته ای 2/36 گیگاهرتزی و دوربین 16+2 مگا پیکسلی که به صورت دوآل است ، باطری 3340 میلی آمپری، RAM 4 گیگابایتی ، ROM 64 گیگابایتی اشاره کرد. پیشنهاد می کنم لذت کار کردن با این گوشی رو از دست ندید چرا که یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های برند هوآوی است که با کمترین قیمت امکانات بالایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
البته گزینه مناسب تو میان رده ها Y7 2018 از شرکت مادر یعنی هواوی هست