خانهاخبار
سه گانه Moto G6 موتورولا در تصاویر جدیدفاش شدند

سه گانه Moto G6 موتورولا در تصاویر جدیدفاش شدند

موتورولا سه گوشی تازه را از سری Moto G6 در نوبت معرفی دارد. روز گذشته شاهد انتشار تصاویر رندر شده و همچنین فهرست مشخصات این گوشی‌های میان رده بودیم.
۱۳۹۷/۱/۱۰

به نظر می‌رسد که به تاریخ رونمایی از سه گانه تازه Moto G6 موتورولا نزدیک می‌شویم چراکه فهرست مشخصات علاوه بر تصاویر رندر شده گوشی‌های Moto G6، G6 Plus و G6 Play روز گذشته با جزئیات کامل منتشر شدند. البته این مشخصات و طراحی هنوز رسما مورد تأیید سازنده قرار نگرفته است و فعلا باید به عنوان شایعه‌ای در راستای گزارش‌های قبلی به آن بنگریم.

image

طراحی ظاهری و مشخصات Moto G6

به نظر می‌رسد که در طراحی کلی ظاهری این گوشی علاوه بر متریال مورد استفاده در آن تجدید نظر شده است. Moto G6 حالا صفحه نمایش 5.7 اینچی 2160 در 1080 با نسبت تصویر 18:9 دارد و دوربین 16 مگا پیکسلی سلفی‌اش هم از فلش LED بهره می‌برد. همچنین حاشیه‌های صفحه نمایش آن نسبت به نسل قبلی باریک‌تر شده‌اند اما دکمه فیزیکی / حسگر اثرانگشت آن همچنان در حاشیه قسمت پایین پنل جلو تعبیه شده است. بیشترین تغییر در طراحی Moto G6 در پنل پشتی آن اعمال شده و ظاهرش را با گوشه‌های خمیده از جنس شیشه به گوشی‌های سطح بالا نزدیک کرده است. این گوشی از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 12 و 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد که درون ماژولی مدور طراحی شده‌اند و لوگوی محبوب موتورولا هم به شکل M زیر آن دیده می‌شود. گزارش شده است که این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 45 بهره می‌برد و نسخه‌های مختلف آن با 3 و 4 گیگابایت رم معرفی می‌شوند. این نسخه‌ها همچنین حافظه داخلی معادل 32 و 64 گیگابایت دارند و همگی از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند. پیش بینی می‌شود که این گوشی حدودا 249 دلار قیمت گذاری شود.

image

طراحی ظاهری و مشخصات Moto G6 Play

گوشی Moto G6 Play صفحه نمایش 5.7 اینچی اچ دی پلاس دارد و تاحدودی شبیه G6 استاندارد به نظر می‌رسد اما حاشیه پنل جلوی آن کمی متفاوت طراحی شده است. بدین ترتیب که حسگر اثرانگشت این مدل برخلاف Moto G6 در حاشیه پایین تعبیه نشده است. دوربین سلفی این مدل هم به همراه فلش LED اختصاصی در حاشیه بالای صفحه نمایش تعبیه شده است اما نمی‌دانیم لنز آن چند مگا پیکسلی است. پنل پشتی Moto G6 Play از جنس شیشه طراحی شده اما دوربین اصلی‌اش همچنان تک لنز باقی مانده است. این دوربین از لنز 13 مگا پیکسلی تکی بهره می‌برد و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. همچنین اگر به لوگوی محبوب M زیر ماژول دوربین نگاه کنید، متوجه می‌شوید که حسگر اثرانگشت در آن قرار گرفته است. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، سوال پیش می‌آید که چرا موتورولا تصمیم گرفته است حسگر اثرانگشت این مدل را به پنل پشتی منتقل کند و حاشیه پایین پنل جلو را بدون استفاده بگذارد یا اصلا چرا حسگر اثرانگشت در Moto G6 به شکل دکمه فیزیکی در حاشیه طراحی شده است. گزارش شده است که مدل Moto G6 Play از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 430 قدرت می‌گیرد و با بهره گرفتن از باتری بزرگی با ظرفیت حدودا 4000 میلی آمپر احتمالا معادل 200 دلار روانه بازار خواهد شد.

image

مشخصات فنی و طراحی ظاهری Moto G6 Plus

گزارش شده است که گوشی Moto G6 Plus صفحه نمایش 5.93 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و از نسبت تصویر 18:9 هم بهره می‌برد. گفته می‌شود که این مدل از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 قدرت می‌گیرد و به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. دوربین اصلی آن دوگانه با لنزهای 12 و 5 مگا پیکسلی پیش بینی شده است و احتمالا یک حسگر باکیفیت 16 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه می‌شود. این گوشی همچنین احتمالا از باتری 3200 میلی امپر ساعتی بهره می‌برد و مانند سایر مدل‌های این سه گانه تازه با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو معرفی می‌شود.

خبرگزاری‌های مختلف معتقدند که سه گانه Moto G6 موتورولا احتمالا با روکش محافظ نانو P2i معرفی می‌شوند و در مقابل آب مقاوم هستند. در گزارش‌های مختلف همچنین اشاره شده است که این سه مدل از محافظ صفحه Gorilla Glass 3 بهره می‌برند و به صورت لبه تا لبه طراحی می‌شوند. گفته می‌شود که ممکن است دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی در G6 از قابلیت تشخیص چهره هوشمند هم پشتیبانی کند اما هنوز از صحت این شایعه مطمئن نیستیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

v.a

۱۳۹۷/۱/۱۰
بسیار عالی.واقعا شرکت موتورولا تو قسمت میان رده خیلی خوب عمل میکنه امکانات خوب در کنار قیمت مناسب.امیدوارم این برند با اصالت و قدیمی سهم بیشتری از فروش گوشی تو بازار ایران داشته باشه و کاربران ایرانی از محصولات این برند استقبال کنن.
انصافا خیلی بهتر از این گوشیای بی اصالت و بی کیفیت چینیه.