خانهاخبار
سری Galaxy A6 سامسونگ در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد

سری Galaxy A6 سامسونگ در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد

براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده است، گوشی‌های جدید Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus در بازارهای خاورمیانه و اروپا عرضه خواهد شد. هر دو مدل به یک دوربین و نمایشگر 16:9 مجهز شده‌اند.
۱۳۹۷/۱/۱۰

براساس اطلاعات تازه منتشر شده، شرکت سامسونگ برای رونمایی رسمی از گوشی‌های میان‌رده Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus در اروپا، روسیه و خاورمیانه برنامه‌ریزی کرده است. انتظار می‌رود این گوشی‌ها به عنوان نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر از گوشی‌های Galaxy A8 (مدل 2018) و Galaxy A8 Plus (مدل 2018) سامسونگ ارائه شود؛ هر دو مدل در اواخر سال 2017 به عنوان گوشی‌های رده‌بالای این شرکت معرفی شده‌ بودند. 

سری‌ گوشی‌های Galaxy A6 سامسونگ در بنچمارک‌های مختلفی فاش شده و تأییدیه‌های چندین رگولاتوری را به‌دست آورده است؛ به همین جهت، بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن‌‌ها را می‌دانیم. شرکت سامسونگ در حال توسعه گوشی Galaxy A6 با شماره مدل SM-A600FN و Galaxy A6 Plus با شماره مدل SM-A605G است؛ مدل اول یعنی Galaxy A6 به تراشه اگزینوس 7870 و سه گیگابایت رم مجهز خواهد بود. همچنین مدل Galaxy A6 Plus با تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام و چهار گیگابایت ارائه می‌شود. هر دو نسخه از گوشی‌های جدید سامسونگ با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد؛ هرچند، انتظار داریم فضای ذخیره‌سازی آن‌ها با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت قابل افزایش باشد. 

لازم به‌ذکر است که گوشی‌های جدید سامسونگ، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 را اجرا می‌کنند و انتظار داریم رابط‌کاربری با رام Samsung Exprience شخصی‌سازی شده باشد. این احتمال وجود که گوشی‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus به دلیل عرضه با سیستم‌عامل اندروید اوریو از پروژه تربل گوگل پشتیبانی کنند؛ همین موضوع باعث خواهد شد تا سامسونگ، بتواند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را با سرعت بیشتری توسعه دهد و آن‌ها را برای گوشی‌های جدیدش منتشر نماید. 

image

بسیار بعید است میان‌رده‌های جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز شده باشند؛ این در حالی است که استفاده از دو سنسور برای دوربین اصلی به یک تِرِند تبدیل شده است و حتی گوشی‌های ارزان‌قیمت نیز از این روند مرسوم تبعیت می‌کنند. به همین جهت، انتظار داریم Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus با یک دوربین در قاب پشتی عرضه شود. هر دو مدل به صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 16:9 مجهز خواهند بود؛ با توجه به این موضوع، گوشی‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A با طراحی بدون حاشیه ارائه نخواهند شد. برای مقایسه، باید اشاره کرد که گوشی‌های Galaxy A8 (مدل 2018) و Galaxy A8 Plus (مدل 2018) سامسونگ با صفحه‌نمایش 18.5 به 9 ارائه شده بودند و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن‌ها، نسبت به نسل قبل یعنی Galaxy A7 و Galaxy A5 باریک‌تر شده بود.

با توجه به اینکه گوشی‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus محصولاتی اقتصادی هستند؛ احتمالاً به سرعت در بازارهایی که از آن‌ها نام برده شد، عرضه خواهند شد. ضمن اینکه بعید نیست این دو مدل در بازارهای دیگر از جمله آمریکای لاتین و هند عرضه شود؛ جایی که درخواست زیادی برای گوشی‌های مقرون به صرفه وجود دارد. 

لازم به‌ذکر است که سامسونگ، اخیراً تراشه اگزینوس 9610 را  با هشت هسته پردازشی معرفی کرده است که در گوشی‌های میان‌رده مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ البته این پردازنده هنوز به تولید انبوه نرسیده است و انتظار داریم اولین محصولات مجهز به آن در اوایل سال آینده میلادی معرفی شود. تراشه اگزینوس 9610 سامسونگ، عرضه گوشی‌های هوشمند میان‌رده را با دوربین دوگانه امکان‌پذیر می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)