خانهاخبار
رسمی: Xiaomi Mi Mix 2S با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

رسمی: Xiaomi Mi Mix 2S با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

رئیس شیائومی و سخنگوی این شرکت به صورت جداگانه، قابلیت‌های پرچمدار جدید Xiaomi Mi Mix 2S را تأیید کرده‌اند.
۱۳۹۷/۱/۶

شرکت شیائومی، گوشی پرچمدار Mi Mix 2S را در یک رویداد خبری در تاریخ 7 مارس در شانگهای، چین معرفی می‌کند. این مدل اولین پرچمدار شیائومی خواهد بود که در سال 2018 رونمایی می‌شود؛ ضمن اینکه Mi Mix 2S اولین گوشی در چین محسوب می‌شود که به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است.

رئیس شیائومی، به‌تازگی مشخصات کلیدی نسخه رده‌بالای گوشی Mi Mix 2S را فاش کرده است؛ ضمن اینکه لی ژوئن ادعا می‌کند جدیدترین گوشی از سری Mi Mix قیمت کمی نخواهد داشت. براساس اطلاعاتی که لی ژوئن منتشر کرده، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت پردازشی جانشین Xiaomi Mi Mix 2 را تأمین خواهد کرد. در یک پست جداگانه، سخنگوی شرکت شیائومی اعلام کرده است که پرچم‌دار جدید این شرکت، «زیباترین گوشی با نمایشگر بدون حاشیه» در دنیا محسوب می‌شود.

با وجود قدرت پردازشی بالای اسنپدراگون 845 کوالکام، رئیس شیائومی اعلام کرده است که این پردازنده سه برابر اسنپدراگون 660 کوالکام قیمت دارد؛ لازم به‌ذکر است که اسنپدراگون 660 کوالکام در گوشی‌های رده‌بالا به کار گرفته می‌شود. گوشی جدید Mi Mix 2S از دوربین دوگانه، طراحی بدون حاشیه و حافظه UFS 2.1 بهره می‌گیرد. به همین جهت، ممکن است قیمت نسخه پایه آن با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به 3000 یوآن (490 دلار) برسد. هرچند بعید است گوشی Mi Mix 2S با چنین قیمتی عرضه شود؛ نسل قبل یعنی Mi Mix 2 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به قیمت 490 دلار عرضه شده بود و به همین جهت، شاید نسخه پایه Mi Mix 2S با قیمت 520 دلار به فروش برسد.

image

رئیس شیائومی وعده داده است که شرکت متبوع‌اش نسخه قدرت‌مند گوشی Mi Mix 2S را با هشت گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام و 256 گیگابایت حافظه ارائه خواهد داد. در رابطه با طراحی این مدل نیز باید اشاره کرد که جدیدترین گوشی از سری Mi Mix 2S، بدنه‌ای با لبه‌های منحنی خواهد داشت؛ هرچند، حاشیه‌ی پایین نمایشگر در پنل جلوی گوشی حفظ شده است تا سنسور دوربین سلفی درون آن جای بگیرد.

 Mi Mix 2S از دوربین دوگانه با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌گیرد؛ هوش مصنوعی، تشخیص صحنه‌های عکاسی را برعهده دارد و می‌تواند به صورت صحنه آهسته با نرخ FHD فیلم‌برداری کند. 

پرچمدار 2018 شیائومی در یک نسخه با بدنه سرامیکی عرضه خواهد شد؛ در نسخه پایه از شیشه استفاده شده است. این مدل، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی خواهد داشت و خبری از عرضه آن با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر نیست. پیش‌تر، تصویر شماتیک Xiaomi Mi Mix 2S به‌دست آمده بود که این گوشی را با حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش، فاش کرد.

لازم به‌ذکر است که گوشی Xiaomi Mi Mix 2S اولین مدل با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود؛ هیچ‌یک از پرچم‌داران پیشین شیائومی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند. ضمن اینکه Mi Mix 2S اولین گوشی شیائومی از سری Mi Mix است که از دوربین دوگانه در قاب پشتی بهره می‌گیرد؛ دوربین دوگانه با چینش عمودی در قاب پشتی جای گرفته است.

هوآوی نیز به عنوان رقیب شیائومی، گوشی P20 و P20 Pro را در در تاریخ 7 فروردین معرفی خواهد کرد؛ پرچمداران جدید این شرکت در پاریس، فرانسه رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

یاسر

۱۳۹۷/۱/۷
فعلا بهترین دوربین رو داره ۱۰۱
سامسونگ دیگه باید به فکر اساسی در بهبود عملکرد دوربین باشه