خانهاخبار
ساعت هوشمند WSD-F20SC کاسیو رسما معرفی شد

ساعت هوشمند WSD-F20SC کاسیو رسما معرفی شد

کاسیو سال گذشته ساعت هوشمند WSD-F20 را روانه بازار کرد و حالا نسخه گران‌تر و پیشرفته‌ترش را تحت عنوان WSD-F20SC معرفی کرده است. این ساعت هوشمند از ماه ژوئن روانه بازار می‌شود و تنها 700 عدد از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۷/۱/۶

کمپانی مشهور کاسیو تازه‌ترین ساعت هوشمند خود را برای ماجراجویان رسما معرفی کرد. این ساعت مخصوص به تعداد محدود تولید می‌شود و WSD-F20SC نام دارد. احتمالا از نام آن متوجه مشخصات به خصوصی نخواهید شد و به همین خاطر می‌خواهیم در ادامه مطلب در این باره بیشتر توضیح دهیم.

ساعت هوشمند تازه Casio WSD-F20SC درواقع نسخه به روزرسانی شده و گران‌تری از WSD-F20 است که سال گذشته رسما رونمایی شد و به بازار راه یافت. حالا ساعت WSD-F20SC قرار است برخلاف نسخه اصلی در تعداد محدود روانه بازار شود و احتمالا تنها فروشگاه‌های به خصوصی میزبانش خواهند بود.

image

کمپانی کاسیو در این باره اعلام کرده است که تنها 700 عدد از ساعت WSD-F20SC آن هم در ماه ژوئن در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. این ساعت هنوز رسما قیمت گذاری نشده است اما قطعا بسیار گران‌تر از نسخه اصلی خواهد بود. WSD-F20 سال گذشته به قیمت 500 دلار روانه بازار شد.

ساعت هوشمند WSD-F20SC صفحه نمایش دولایه 1.32 اینچی لمسی با روکش کریستالی سپفایر دارد و دکمه‌هایش در کناره‌های بدنه اصلی از روکش یونی بهره می‌برند. کناره‌ها همچنین مجوز IP دریافت کرده‌اند و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم هستند. بند ساعت مذکور کامپوزیتی از اورتان تقویت شده با فلز است که قطعات مجزایش توسط رزین به هم متصل شده‌اند و قاب پشت آن هم از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است.

ساعت هوشمند WSD-F20SC کاسیو مجوز MIL-STD-810G دریافت کرده است که نشان می‌دهد قادر است تا عمق 50 متری در مقابل نفوذ آب مقاومت کند. این ساعت تازه همچنین از GPS، بلوتوث و امکانات ارتباطی Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و به سیستم عامل اختصاصی Android Wear 2.0 مجهز شده است.

ساعت هوشمند تازه WSD-F20SC کاسیو با سیستم عامل‌های اندروید و iOS کاملا سازگار است. البته لازم به ذکر است که برای ارتباط با این سیستم‌ها حتما باید از اندروید 4.3 و جدیدتر و همچنین iOS نسخه 9.0 و نسخه‌های بعدی استفاده کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)