خانهاخبار
آیپد بدون حاشیه اپل در یک تصویر به نمایش گذاشته شد

آیپد بدون حاشیه اپل در یک تصویر به نمایش گذاشته شد

تصویر منتشر شده توسط یک سازنده کیس، نسخه‌ای از آیپد پرو جدید اپل را فاش می‌کند که حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن بسیار باریک است.
۱۳۹۷/۱/۶

شرکت اپل به‌زودی از سه تبلت آیپد جدید رونمایی خواهد کرد؛ دو مدل از میان‌ آیپدهای امسال این شرکت، رده‌بالا خواهند بود و یک مدل ارزان‌قیمت نیز توسط است شرکت معرفی خواهد شد. ادعا می‌شود که از میان‌ آیپدهای جدید، یک مدل طراحی بدون حاشیه خواهد داشت؛ مانند طراحی که آیفون 10 اپل ارائه می‌دهد. ضمن اینکه انتظار داریم تبلت‌های آیپد پرو 2018 اپل به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز شده باشند.

افشاگر معروف، به‌تازگی تصویری از یک مدل آیپد منتشر کرده است که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد؛ مدل به نمایش گذاشته شده، فاقد دکمه‌ی Home است. با این‌حال، تصویر فاش شده بدون اشکال نیست. تصویری که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد توسط یک سازنده کیس ناشناس ارائه شده است که برای این‌گونه شایعات غیرمعمول نیست! سازندگان کیس، همواره پیش‌بینی می‌کنند که اپل چه در آستن دارد؛ با این‌حال، برخی از شرکت‌ها دقیق‌تر از دیگران هستند. به‌طور کلی، به این شایعات باید با دیده شک و تردید نگاه کنید!

از جمله اشکالات تصویر به‌دست آمده، عدم جای‌کیری دوربین سلفی در پنل جلوی تبلت است! حتی در صورتی‌که اپل به دنبال ارائه آیپدهای پرو جدید خود با ژست‌های حرکتی مانند آیفون 10 باشد و دکمه‌ی فیزیکی Home را حذف نماید، عدم عرضه آیپدهای این شرکت با دوربین سلفی منطقی نیست.

image

ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد در تصویر به‌دست آمده، تبلت اپل سیستم‌عامل iOS 10 را اجرا می‌کند؛ این در حالی است که تبلت‌های جدید اپل، احتمالاً سیستم‌عامل iOS 11 را اجرا خواهند کرد که در این نسخه، داک طراحی گرد دارد. ضمن اینکه تغییرات دیگری در سیستم‌عامل iOS 11 اعمال شده است که باعث تمایز این نسخه از سیستم‌عامل iOS نسبت به نسل قبل می‌شود. البته می‌تواند این موضوع به دلیل عدم توجه منبع انتشار به این تصویر باشد؛ هرچند در صحت این تصویر شبه ایجاد می‌کند!

عرضه آیپد پرو بدون دوربین سلفی، تنها زمانی منطقی به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها به دنبال ارائه یک آیپد برای استفاده آموزشی باشند که نیاز چندانی به دوربین سلفی ندارد! البته در رابطه ا عرضه چنین مدلی، هیچ شایعه‌ای منتشر نشده است.

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل که با نام اختصاصی WWDC شناخته می‌شود، در ماه ژوئیه برگزار خواهد شد؛ این رویداد به صورت دقیق از تاریخ 14 مرداد تا 18 مرداد برگزار می‌شود. انتظار داریم مانند سال گذشته، آیپدهای جدید اپل در این رویداد خبری به نمایش گذاشته شود.

سال گذشته، اپل آیپد پرو 10.5 اینچی را به عنوان جانشین آیپد پرو 9.7 اینچی معرفی کرده بود؛ ضمن اینکه مدل 12.9 اینچی نیز به‌روزرسانی شد. آیپد ارزان‌قیمت 9.7 اینچی نیز توسط اپل با یک نسخه جدید جایگزین خواهد شد. البته انتظار داریم این مدل توسط کوپرتینونشین‌ها در رویداد خبری شرکت آمریکایی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) به نمایش گذاشته شود.

از دیگر شایعات موجود پیرامون محصولات جدید اپل در نمایشگاه WWDC، می‌توان به رونمایی از یک مک‌بوک 13.3 اینچی ارزان‌قیمت اشاره کرد که نمایشگر رتینا دارد و با قیمت کم‌تر از 1000 دلار عرضه خواهد شد. با این‌حال، بعید نسل جدید آیفون SE در سال جدید توسط این شرکت آمریکایی معرفی شود؛ پیش‌تر شایعاتی مبنی بر رونمایی احتمالی از iPhone SE 2 در ماه جولای وجود داشت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)