خانهاخبار
تأیید شد؛ P20 Porsche Design نیز هفتم فروردین معرفی می‌شود

تأیید شد؛ P20 Porsche Design نیز هفتم فروردین معرفی می‌شود

هوآوی قرار است پرچمداران تازه P20 خود را 7 فروردین رسما معرفی کند. علاوه بر مدل‌های P20، P20 Pro و P20 Lite همچنین شاهد رونمایی از مدل لوکس P20 Porsche Design خواهیم بود.
۱۳۹۷/۱/۵

کمپانی هوآوی در سال 2016 با برند لوکس آلمانی Porsche Design قرارداد همکاری امضا کرد و Mate 9 Porsche Design هم اولین حاصل این همکاری به شمار می‌رود. این غول تکنولوژی چینی سال گذشته هم یک نسخه از جانشین سری Mate را به نام Mate 10 Porsche Desing معرفی کرد. همچنین باید به ساعت هوشمند محبوب Watch 2 هوآوی اشاره کنیم که یک نسخه لوکس از آن در سال 2017 به نام Porsche Design Huawei Watch 2 روانه بازار شد.

حالا در سال 2018 و برای اولین بار در طول این همکاری، به نظر می‌رسد که قرار است یک نسخه از پرچمداران سری P با همکاری Porsche Design عرضه شود. یک تیزر تبلیغاتی رسمی روز گذشته توسط هوآوی منتشر شد و این پیش بینی را مورد تأیید قرار داد.

image

هوآوی در متن همراه این تیزر اعلام کرده است: «ماجراجویی ما به همراه برند ماندگار Porsche Design همچنان ادامه دارد. قرار است آینده تکنولوژی و آینده زندگی لوکس دوباره یکدیگر را ملاقات کنند».

پیش از این هم شنیده بودیم که ممکن است نسخه P20 Porsche Design به همراه گوشی‌های دیگر این سری معرفی شود اما خبرش تنها در حد شایعه بود. حالا انتشار تیزر تبلیغاتی پیش رو توسط هوآوی این شایعه را مورد تأیید قرار داده است و دیگر مطمئن هستیم که 4 گوشی تازه از سری P20 تا چند روز آینده رسما رونمایی خواهند شد.

چندی پیش هم تصاویر زنده منسوب به گوشی P20 Porsche Design در فضای وب فاش شدند و آن را با دوربین اصلی سه گانه به نمایش گذاشتند. باید به این نکته مهم اشاره کنیم که لنزهای دوربین در P20 Pro به صورت عمودی چینش شده‌اند اما در تصویر پیش رو شاهد چینش آن‌ها با طراحی افقی هستیم.

image

البته این تصویر و طراحی ظاهری هنوز برای P20 Porsche Design رسما تأیید نشده است. همان‌طور که می‌دانید، معمولا تفاوت‌های جزئی در طراحی ظاهری نسخه‌های Pro و Porsche Design دیده می‌شود که غالبا به رنگ، لوگوی برند، رابط کاربری و حافظه داخلی مربوط می‌شود اما چنین تفاوت فاحشی مانند چینش لنزها تا به حال میان‌شان دیده نشده است.

نسخه لوکس گوشی P20 Porsche Design احتمالا با 256 گیگابایت حافظه داخلی، لوازم جانبی شخصی سازی شده و کارت VIP معرفی می‌شود و همچنین تنها در یک رنگ (مشکی) به بازار راه می‌یابد. این نسخه لوکس قطعا از سایر مدل‌ها و نسخه‌های P20 و P20 Pro گران قیمت‌تر خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عطا

۱۳۹۷/۱/۶
هواوی از سال 2016 همکاری خود با برند لوکس پورشه دیزاین را شروع کرده و عرضه مدل های خاصی از میت 9، میت 10 و ساعت هوشمند واچ 2 با پسوند پورشه دیزاین حاصل این همکاری بوده است.این کمپانی اخیرا با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود علاقمندان به موبایل های با برند لوکس را خوشحال کرده است:تلاش برای دستیابی به کمال با همکاری پوشه دیزاین ادامه خواهد یافت. آینده لوکس بودن و آینده تکنولوژی در هفتم فرودین با هم ترکیب خواهند شد.بر اساس شایعات قبلی مدل پورشه دیزاین این خانواده بر پایه P20 پرو طراحی خواهد شد که دوربین اصلی آن از سه سنسور با پیکربندی افقی برخودار است.این اسمارت فون احتمالا به نمایشگری 6.1 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل، چیپست Kirin 970 به همراه پردازشگر عصبی برای هوش مصنوعی، 6 گیگابایت رم و حسگر اثر انگشت با تکنولوژی فراصوت مجهز خواهد بود.اگر هواوی به روند قبلی خود ادامه دهد، نسخه پورشه دیزاین علاوه بر مشخصات بالا باید از واسط کاربری متفاوت، حافظه داخلی دو برابر مدل معمولی و بدنه ای صیقلی با رنگ مشکی بهره مند بوده و همراه با لوازم جانبی اضافه عرضه شود.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۵
خرید نسخهء پورشه کارِ حضرت‌فیله