خانهاخبار
Huawei P20 Pro به دوربین 40 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

Huawei P20 Pro به دوربین 40 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

به‌تازگی، مشخصات نهایی گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro فاش شده است. این مدل با سه دوربین، نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۲

 Huawei P20 Pro، یکی از گوشی‌هایی است که به صورت رسمی توسط هوآوی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) معرفی خواهد شد و به‌تازگی، اطلاعات جدیدی پیرامون این مدل منتشر شده است. اگر اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشند، Huawei P20 Pro به سه دوربین در پنل پشتی مجهز خواهد بود؛ سازنده از ترکیب سه سنسور 40 مگاپیکسلی RGB (رنگی)، 20 مگاپیکسلی مونوکروم (سیاه و سفید) و 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره برده است تا این مدل را نسبت به دیگر پرچم‌داران 2018 متمایز کند.

همچنین اعلام شده است که گوشی جدید Huawei P20 Pro قادر به ارائه زوم 5 برابری است؛ مدل Pro از سنسور 8 و 40 مگاپیکسلی خود برای بزرگ‌نمایی استفاده خواهد کرد. ظاهراً قابلیت بزرگ‌نمایی این گوشی، «زوم هیبریدی» نامیده می‌شود. سنسورهایی که هوآوی برای دوربین اصلی درنظر گرفته است، دهانه لنزی متفاوتی خواهند داشت و حداقل F2.4 و حداکثر F1.6 است؛ باید اشاره کرد که هر چه ضریب F کم‌تر باشد، جذب نور به دوربین بیشتر خواهد بود.

image

برای عکاسی سلفی، سنسور 24 مگاپیکسلی در جلوی گوشی Huawei P20 Pro به کار گرفته شده است. ادعا می‌شود این مدل، نمایشگر 6.1 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD+ خواهد داشت؛ به طور دقیق‌تر، رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 2240 پیکسل است. گوشی جدید هوآوی P20 Pro نسبت به Galaxy S9 Plus سامسونگ، نمایشگر کشیده‌تری دارد؛ نسبت تصویر صفحه‌نمایش این مدل، 19 به 9 است.

تراشه Kirin 970 با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی جدید هوآوی را تأمین خواهد کرد؛ این پردازنده، چندان جدید نیست زیرا سری Mate 10 نیز به آن مجهز شده بود. آخرین نتایج فاش شده از گوشی Huawei P20 Pro در آزمون گیک‌بنچ، حاکی از عملکرد ضعیف‌تر آن نسبت به Galaxy S9 با تراشه اگزینوس 9810 کوالکام و Xperia XZ2 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام است.

مدل Pro گوشی Huawei P20 به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود و شرکت سازنده، آن‌را در دو مدل با 128 و 256 گیگابایت حافظه ارائه می‌دهد؛ بسته به بازار عرضه، فضای ذخیره‌سازی متفاوت خواهد بود. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است که شارژدهی پردازنده و صفحه‌نمایش را برعهده دارد؛ برای شارژ سریع‌تر، قابلیت شارژ SuperCharge برای آن درنظر گرفته شده است. 

image

همچنین ادعا می‌شود Huawei P20 Pro نسبت به نفوذ آب تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت، مقاومت خواهد داشت؛ این مدل، تأییدیه IP67 را به‌دست آورده است. باید اشاره کرد که Mate 10 Pro نیز بدنه ضدآب دارد و موفق به دریافت تأییدیه IP67 شده است؛ هرچند، پرچم‌داران 2018 سامسونگ با دریافت گواهی IP68 مقاومت بالاتری را ارائه خواهند داد.

گوشی جدید هوآوی، ضخامت 7.65 میلی‌متری دارد؛ این در حالی است که به سنسور در قاب پشتی مجهز شده است. گفته می‌شود Huawei P20 Pro با وزن 174 گرمی ارائه خواهد شد. انتظار داریم این مدل از بلوتوث 4.2 پشتیبانی کند و با قیمت 900 یورو در بازارهای اروپا عرضه شود.

گوشی Huawei P20 نیز به همراه Huawei P20 Pro معرفی خواهد شد؛ این مدل به دوربین دوگانه مجهز شده است و نمایشگر کوچک‌تر 5.8 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

s

۱۳۹۷/۱/۳
به نظرم کیفیت ربطی به اعداد نداره سونی هم توی زد 1 اومد23 مگت گذاشت اما کیفیت انچنانی نداشت حالا تا بیاد ببینیم چه جوره امیدوارم گوشی خوبی از اب در بیاد

رامین

۱۳۹۷/۱/۲
هواوی زده به سیم اخر

مهراد

۱۳۹۷/۱/۲
هواوی بزودی جایگاه دوم از فروش جهانی میگیره.این کاملا مشخصه