خانهاخبار
تصاویر و مشخصات Enjoy 8e هوآوی فاش شد؛ احتمال معرفی در فروردین

تصاویر و مشخصات Enjoy 8e هوآوی فاش شد؛ احتمال معرفی در فروردین

تصاویر و مشخصات فنی یک گوشی تازه از هوآوی فاش شده است که نشان می‌دهد این کمپانی قصد دارد نسخه تازه‌ای از Honor 7C را تحت عنوان Enjoy 8e روانه بازار کند.
۱۳۹۷/۱/۱

شایعه تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند کمپانی هوآوی قصد دارد یک گوشی تازه را تا اواخر ماه مارس معرفی کند. به نظر می‌رسد که این گوشی یک نسخه ساده‌تر از Honor 7C باشد. پیش از هر چیز لازم است اشاره کنیم که گوشی Honor 7C در کشور چین به نام Huawei Enjoy 8 شناخته می‌شود و این گوشی تازه که تصاویر متعددی از آن فاش شده است، ظاهرا Enjoy 8e نام دارد. بر اساس ادعای منبع اصلی انتشار این خبر، گوشی Enjoy 8e شباهت‌های ظاهری و فنی بسیاری با Enjoy 8 دارد اما صفحه نمایش آن کمی کوچک‌تر و قدرت پردازنده داخلی‌اش هم کم‌تر است.

image

گوشی تازه Enjoy 8e ممکن است در نگاه اول بسیار شبیه Honor 7C به نظر برسد اما 7C از بدنه یکپارچه فلزی بهره می‌برد در حالی که Enjoy 8e ظاهرا با فریم فلزی طراحی شده است و پنل‌های جلو و پشتش از هم جدا هستند. به جز این مورد، طراحی کلی پنل جلو، دکمه‌های فیزیکی کنار بدنه و طرح کلی آن‌ها، دوربین اصلی دوگانه و نحوه چینش لنزهای آن و همچنین موقعیت تعبیه حسگر اثرانگشت در پنل پشتی هم در Enjoy 8e مانند Honor 7C دیده می‌شود. البته تفاوت اصلی در میان این دو گوشی در جنس و شکل فریم نیست بلکه در نام تجاری آن‌ها دیده می‌شود. همان‌طور که گفتیم، این گوشی تازه قرار است به نام هوآوی و از سری Enjoy معرفی شود در حالی که نسخه اصلی با نام تجاری Honor معرفی شده است. به همین خاطر پیش بینی می‌شود تصویر روبرو متعلق به گوشی تازه‌ای باشد که قرار است منحصرا در بازار چین عرضه شود. گزارش شده است که Enjoy 8e هوآوی در مقایسه با Honor 7c و پنل 5.99 اینچی‌اش صفحه نمایش 5.7 اینچی با و وضوح تصویر 1440 در 720 دارد و به جای پردازنده اسنپ‌دراگون 450 از اسنپ‌دراگون 430 قدرت می‌گیرد. اسنپ‌دراگون 430 در سال 2016 معرفی شد و 8 هسته ARM Cortex-A53 دارد که با قدرت حداکثر 1.4 گیگاهرتز پردازش می‌کنند و پردازند گرافیکی آن هم Adreno 505 است؛ از طرف دیگر اسنپ‌دراگون 450 سال 2017 رونمایی شد و قدرت پردازش 8 هسته مشابه آن 1.8 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این پردازنده میان رده هم Adreno 506 گزارش شده است.

اگر شایعه اخیر درباره Enjoy 8e صحت داشته باشد، این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با لنزهای 13 و 2 مگا پیکسلی و دوربین سلفی تکی 5 مگا پیکسلی معرفی می‌شود. این میان رده تازه به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شود و ظرفیت باتری غیر قابل تعویضش هم 3000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. Enjoy 8e هوآوی همچنین در ابعاد 152.4 × 73 × 7.8 میلی متر ساخته می‌شود و 150 گرم وزن دارد. میان رده تازه هوآوی احتمالا 30 مارس (10 فروردین) معرفی می‌شود و به قیمت حدودا 173 دلار به بازار راه می‌یابد.  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)