خانهاخبار
احتمال انتشار اندروید اوریو برای Galaxy Tab S3 سامسونگ در آینده نزدیک

احتمال انتشار اندروید اوریو برای Galaxy Tab S3 سامسونگ در آینده نزدیک

تبلت Galaxy Tab S3 در حال حاضر سطح بالاترین تبلت سامسونگ است که سال گذشته معرفی شد. سیستم عامل پیش فرض آن اندروید نوقا نسخه 7.0 است و مجوز تازه Wi-Fi آن از انتشار اندروید 8.0 اوریو در آینده نزدیک خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۱/۱

به نظر می‌رسد که تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ یک قدم دیگر به دریافت به روزرسانی اندروید اوریو نزدیک شده؛ چراکه یک نسخه از آن مجهز به سیستم عامل مذکور موفق به دریافت مجوز Wi-Fi Alliance شده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که آژانس رگولاتوری مذکور تنها نسخه LTE تبلت Galaxy S3 سامسونگ را که با شناسه SM-T825C شناخته می‌شود و مخصوص بازار چین و هنگ کنگ است، مورد آزمون قرار داده و برای آن مجوز صادر کرده است. از طرفی منطقی به نظر می‌رسد که انتظار داشته باشیم نسخه SM-T820 این تبلت هم که تنها از شبکه ارتباطی Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، در آینده نزدیک موفق به دریافت اندروید اوریو شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار اوریو برای این دستگاه مورد تأیید قرار نگرفته است اما چندی پیش شاهد انتشار فهرستی بودیم که برنامه ریزی انتشار اوریو را برای دستگاه‌های مختلف سامسونگ نشان می‌داد. انتشار سند مجوز Wi-Fi برای Tab S3 هم بر صحت تقریبی آن فهرست تأکید می‌کند و نشان از تلاش بی وقفه سامسونگ دارد.

image

 

تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ در فوریه سال 2017 معرفی شد و چند ماه بعد با سیستم عامل پیش فرض اندروید 7.0 نوقا به بازار راه یافت. این تبلت همچنان تازه‌ترین تبلت پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود چراکه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 82 قدرت می‌گیرد، اما شایعه شده است که سامسونگ یک نسخه جانشین تازه هم از آن را در دست توسعه دارد. جانشین تازه Tab S3 با شناسه SM-T835 و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو در ماه فوریه و در ابزار بنچمارک HTML5 دیده شد. این گوشی همچنین قرار است از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت بگیرد و از نسبت نمایش 16:10 پشتیبانی کند. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره تبلت موسوم به Galaxy Tab S4 در دست نیست و هنوز نمی‌دانیم S3 قرار است پیش یا پس از معرفی این تبلت به اندروید 8.0 اوریو ارتقا یابد.

در هر صورت کمپانی سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری اندروید 8.0 اوریو را برای بسیاری از گوشی‌های هوشمندش که سال 2017 معرفی شدند ازجمله دوگانه Galaxy S8 و همچنین فبلت پرچمدار Note 8، منتشر کرده است. حالا که دوگانه S9 سرانجام معرفی و روانه بازار شده‌اند، انتظار می‌رود که سامسونگ منابع و زمان کافی را برای ادامه برنامه انتشار اوریو به دست آورده باشد و تبلت‌های سطح بالای خود را هم به این نسخه ارتقا دهد. هنوز مشخص نیست که اندروید 8.0 اوریو چه ویژگی‌های تازه‌ای را به Galaxy Tab S3 اضافه می‌کند، اما انتظار می‌رود که تغییراتی در رابط کاربری ایجاد کند و همچنین قابلیت‌های مالتی تسکینگ و عملکرد کلی آن را به همراه پایداری سیستم بهبود ببخشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

اشکان

۱۳۹۷/۲/۵
دوستان سامسونگ دیگه اهمیت نمیده برای ساپورت دستگاهاش مثلا همین TAB S3 اصلا براش ابدیت نداده فقط پول دستگاه میگیره من نوت 5 هم دارم و اصلا نمی تونم بپزیرم که نه اندروید اوریو بگیره سامسونگ چون برند شده فکر کرده دیگه هرچی تولید کنه مردم میخرن ولی بنظر من دیگه ارزش خرید نداره محصولات سامسونگ به قول دوستمون گوگل اندروید p داره میده ولی سامسونگ اندرخم اوریو هستش پیشنهاد من هووای هستش که واقعا داره عالی کارمیکنه ممنون از جی اس ام

محمود

۱۳۹۷/۱/۳
بنده هم که هم تب اس 3رو دارم و هم اس 8 پلاس وجی 7proهمین نظر رو دارم اینقد اپدیتش دیر میاد که کم کم دارم میرم سمت مارکهای دیگه

وحید

۱۳۹۷/۱/۱
سامسونگ از نظر بروزرسانی سیستم عامل گوشی های هوشمند و تبلت هاش خیلی کند عمل میکنه! درحالیکه گوگل آماده میشه برای اندروید P هنوز محصولات پرچمدار سامسونگ بطور کامل اندروید ۸ اوریو رو دریافت نکردند!
من خودم از طرفدارای سامسونگ هستم و گوشی قبلیم نوت ۳ بود و الانم با نوت ۵ دارم این نظر رو مینویسم.