خانهاخبار
مشکل جدید شارژ باتری در نسل اول Pixel XL گوگل

مشکل جدید شارژ باتری در نسل اول Pixel XL گوگل

حدودا 2 سال از عرضه نسل اول گوشی‌های پیکسل گوگل می‌گذرد اما هنوز هم شاهد بروز مشکلات تازه‌ای در آن هستیم. تازه‌ترین باگ این گوشی در روند شارژ باتری آن پیش می‌آید.
۱۳۹۷/۱/۱

اگر حدودا 2 سال از عرضه یک گوشی هوشمند گذشته باشد هم الزاما بدین معنی نیست که همه باگ‌های آن رفع شده‌اند یا دیگر مشکل تازه‌ای برایش پیش نمی‌آید. گوشی Pixel XL گوگل نمونه بارز این ادعاست که از زمان عرضه‌اش در سال 2016 تا به حال بارها با مشکلات متعدد مواجه شده. برخی دارندگان این گوشی پس از انتشار سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 در Reddit گزارش کردند که دستگاه هوشمندشان با مشکل تازه‌ای مواجه شده است و در روند شارژ باتری انرژی بیشتری نسبت به گذشته دریافت می‌کند.

image

این باگ تازه زمانی پیش می‌آید که گوشی Pixel XL را با کابل اصلی خودش شارژ می‌کنید. باتری این گوشی به گونه‌ای تنظیم شده است که برق را با توان 18 وات (جریان 2 آمپر) به خود جذب کند اما گزارش شده است که این باگ تازه باعث می‌شود توان مذکور به 25 وات ( جریان 2.8 آمپر) افزایش یابد. گوشی پس از آن روند شارژ را متوقف می‌کند تا دوباره به وضعیت نرمال ارائه انرژی برسد. این روند ممکن است چندین بار در خلال شارژ باتری پیش آید و می‌توانید هر بار که شارژر را به گوشی متصل می‌کنید و شاهد نوتیفیکیشن پیام charging rapidly هستید، متوجه آن شوید.

این باگ ابتدا توسط یک کاربر در issue tracker گوگل گزارش شد اما این سازنده هنوز نتوانسته است آن را رفع کند. نسل اول گوشی‌های گوگل تا به حال با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده و باگ مذکور تنها یکی از این تعداد است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
هنگ تی سی زده دیگه خخخخخخخخخ

جوادی

۱۳۹۷/۱/۲
فقط ایفون ده

Sin_H

۱۳۹۷/۱/۱
گوگل بیچاره گوشیهای خوبی میسازه اما تجربه‌ی کافی رو نداره.برای همین گوشیاش همش باگ داره?