خانهاخبار
فروش Galaxy S9 از نسل قبل و Galaxy A8 در کره جنوبی کم‌تر است

فروش Galaxy S9 از نسل قبل و Galaxy A8 در کره جنوبی کم‌تر است

خرده‌فروشی‌های معتبر کُره جنوبی، مدعی هستند میان‌رده Galaxy A8 نسبت به پرچم‌دار جدید Galaxy S9 سامسونگ، فروش بیشتری دارد! ضمن اینکه همچنان برخی Galaxy S8 را خریداری می‌کنند.
۱۳۹۷/۱/۱

به‌نظر می‌رسد گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از نظر میزان فروش، تحت‌تأثیر قیمت پایین Galaxy S8 و مشخصات میان‌رده Galaxy A8 قرار گرفته است! گزارش جدید BusinessKorea به نقل از چندین خُرده‌فروش محلی، نشان می‌دهد که بسیاری همچنان گوشی‌های Galaxy A8 یا حتی نسل قبل را به پرچم‌داران 2018 سامسونگ ترجیح می‌دهند!

ظاهراً سری Galaxy A8 به دلیل دوربین سلفی دوگانه، مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمت منطقی در میان جوانان محبوبیت بالایی دارد! این گوشی، پرفروش‌ترین محصول سامسونگ محسوب می‌شود که در کُره جنوبی به فروش می‌رسد. Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus که نزدیک به یک سال از زمان عرضه آن‌ها می‌گذرد، همچنان فروش مطلوبی دارند.

image

به جزء عدم تغییر چشمگیر مشخصات سخت‌افزاری که فروش Galaxy S9 را تحت‌تأثیر قرار داده است، به‌نظر می‌رسد جریمه 45 میلیون دلاری دولت کُره جنوبی برای اپراتورهای بزرگ این کشور، باعث شده است تا خریداران برای انتخاب پرچم‌داران 2018 سامسونگ با مشکل مواجه شوند! در حال‌حاضر، قیمت Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در بازار کُره جنوبی از 420 دلار شروع می‌شود؛ البته این به شرطی است که با طرح‌های گران‌قیمت اپراتورها در این کشور موافقت نمایید؛ در غیر این‌صورت، ناچار خواهید شد دو برابر بیشتر هزینه کنید!

با وجود گزارش‌های مختلف، سامسونگ هنوز آمار دقیق از میزان فروش گوشی‌های پرچم‌دار خود را ارائه نداده است. ناگفته نماند که در بازه پیش‌فروش نیز، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به هیچ عنوان نتوانست رکورد Galaxy S8 را جابه‌جا نماید و با پیش‌فروش کم‌تر، کُره‌ای‌ها را ناامید کرد! Galaxy S9 و مدل Plus آن‌، هم‌اکنون در 70 کشور مختلف به فروش می‌رسد و تا پایان ماه جاری میلادی، 40 کشور دیگر آن‌ها را دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هوشنگ

۱۳۹۷/۱/۱
وقتی که سامسونگ اومد گوشی سال گذشته اش روکه اس۸پلاس بودرویه کم دوربین و یه کم پردازنده اش روارتقادادکه اصلادرمقایسه بااس۸ونوت۸هیچ تغییرمحسوسی نداره بایداستقبال وفروش کمتری داشته باشه...واقعاافتضاح زده بااین اس۹...