خانهاخبار
تماشا کنید: تصاویر مفهومی تازه از iPhone SE 2 با طراحی مینیمال

تماشا کنید: تصاویر مفهومی تازه از iPhone SE 2 با طراحی مینیمال

گفته می‌شود کمپانی اپل نسل تازه iPhone SE را در دست توسعه دارد. تصاویر رندر شده تازه‌ای منسوب به iPhone SE 2 منتشر شده است که از احتمال ارتقای کیفیت دوربین و طراحی پنل پشتی از جنس شیشه خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

در روزهای اخیر شایعه‌های متعددی درباره احتمال معرفی نسل تازه آیفون ارزان iPhone SE به نام iPhone SE2 منتشر شد. در این میان شاهد انتشار یک ویدیوی زنده از کار با پروتوتایپ روشن گوشی مذکور بودیم که طراحی ظاهری آن را با الهام از آیفون 10 نشان می‌داد. از طرفی تحلیل گران معتقدند که اگر واقعا iPhone SE 2 در دست توسعه باشد، با طراحی شبیه آیفون 10 (بریدگی حاشیه) و ویژگی‌های سطح بالا معرفی نمی‌شود چراکه این تغییرات باعث افزایش قیمت تمام شده ساخت دستگاه می‌شود و اپل هم مجبور می‌شود آن را به قیمت بالاتری روانه بازار کند؛ در حالی که رویکرد اپل در توسعه و طراحی iPhone SE از ابتدا هم معرفی آیفون ارزان و کوچک بوده است. حالا تصاویر رندر شده مفهومی دیگری منتشر شده‌اند که توسط طراحی به نام Martin Hajek به تصویر کشیده شده‌اند. در این تصاویر تازه شاهد هستیم که تغییرات ظاهری چندانی در iPhone SE 2 اعمال نشده اما کیفیت دوربین و پنل پشتی آن تغییر یافته است.

 

هنوز هیچ خبر رسمی درباره احتمال معرفی نسل تازه iPhone SE منتشر نشده است و نمی‌دانیم این گوشی چه زمانی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود iPhone SE 2 با صفحه نمایش 4 اینچی رتینا و تراکم پیکسلی 326ppi با وضوح تصویر 1136 در 640 معرفی شود و دوربین 12 مگا پیکسلی آن هم از ویژگی Face ID پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده A10 Bionic قدرت می‌گیرد و با پنل پشتی‌ از جنس شیشه احتمالا از استاندارد Qi شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. اپل چند روز پیش اعلام کرد قصد دارد یک رویداد مطبوعاتی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) برگزار کند. پیش بینی می‌شود آیپدپروهای تازه این غول تکنولوژی در خلال برگزاری رویداد تازه‌اش رسما رونمایی و اطلاعات بیشتری درباره آیفون‌های بعدی‌اش منتشر شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

الیون هندرسون

۱۳۹۷/۱/۱
منتظرم همچنان

P.H

۱۳۹۶/۱۲/۲۹
طراحیش دخترونس ولی اگه رنگ سیلور داشته باشه قشنگه

آرش

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
A10 bionic اشتباس. A10 fusion درسته. ایشالا دوربین دوم این گوشی ارتقا پیدا کنه و تاچ ایدی نسل دوم داشته باشه.

علی

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
A11 bionic

مجتبی

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
من خودم به شخصه از طرفدارای آیفون خای 4 اینچی هستم.
وقتی اس ای اومد خریدمش و همه چیزش خوب بود
از حق نگذریم کامل راضی بودم تنها چیزی که داخلش نسبت به بقیه آیفون ها فرق داشت حسگر اثر انگشتش بود که نصف اوقات به علت عرق دست کا رنمی کرد .
شاید شما بیننده بگید همه گوشی ها همینه اما من با آیفون 6 کار کردم به این مشکل نخوردم حتی با دست خیس