خانهاخبار
اچ‌تی‌سی اطلاعات قابل توجهی را از پرچمدار U12 Plus فاش کرد

اچ‌تی‌سی اطلاعات قابل توجهی را از پرچمدار U12 Plus فاش کرد

تصویر رندر شده تازه‌ای از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه توسط اچ تی سی مالزی منتشر شده است. پیش بینی می‌شود که این تصویر متعلق به پرچمدار 2018 سازنده به نام U12+ باشد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

حساب کاربری اچ تی سی مالزی در توییتر روز گذشته در توییتی از همه کاربران خواست اپلیکیشن‌های اندرویدی محبوب خود را معرفی کنند. تصویری به همراه این توییت منتشر شده است که گفته می‌شود به U12+ تعلق دارد.

در این تصویر رندر شده شاهد یک گوشی هوشمند مرموز با طراحی تقریبا بدون حاشیه و صفحه نمایش بزرگ هستیم. البته این تصویر رندر است ولی به نظر می‌رسد که اچ تی سی سرانجام تصمیم گرفته به پیروان طراحی بدون حاشیه بپیوندد و دنباله رو این ترند محبوب باشد. همچنین بسیار جالب خواهد بود اگر با این گوشی تازه شاهد بازگشت دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در دستگاه‌های اچ تی سی باشیم. اگر خاطرتان باشد، این سازنده تایوانی سال‌ها پیش اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه را طراحی کرد و در آن زمان تنها سازنده‌ای بود که چنین ایده خلاقانه‌ای را به حقیقت پیوند زد. از طرفی از آن زمان تا به حال تغییرات بسیاری در دنیای موبایل رخ داده است.

image

U12+ احتمالا پرچمدار بعدی اچ تی سی خواهد بود اما هنوز اخبار زیادی درباره آن منتشر نشده است. U12 پیش از این در کنفرانس 5G که در کشور تایوان برگزار شد، به نمایش درآمد و بعد از آن هم تأیید شد که گوشی Imagine درواقع همان U12+ است. با توجه به وضعیت مالی بخش موبایل اچ تی سی و همچنین ظواهر امر پیش بینی می‌شود که این سازنده تایوانی تنها یک گوشی سطح بالا را در سال 2018 معرفی کند. البته لازم به ذکر است که مشکل کاهش درآمد بخش موبایل اچ تی سی از دو سال پیش آغاز شد و در حالی که U11 با برخی ویژگی‌های نوین به بازار راه یافت، همچنان نتوانست آنچنان که باید و شاید توجه کاربران را به خود جلب کند. سوالی که حالا پیش می‌آید این است که آیا اچ تی سی امسال قادر خواهد بود با معرفی پرچمدار U12+ دوباره به فروش مورد انتظارش درست یابد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
فعلا که هنگی u11 داره رتبه اش دو رقمی میشه خخخخخخخخخخخخخ نمره عکاسی اس9 هم با فاصله عجیب بالاترینه

cadillac

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
هنگی s9 فعلا از جایگاهت در DxOmark و Antutu لذت ببر !!!