خانهاخبار
بنچمارک گوشی گیمینگ شیائومی با اسنپ‌دراگون 845

بنچمارک گوشی گیمینگ شیائومی با اسنپ‌دراگون 845

شیائومی یک گوشی گیمینگ قدرتمند به نام Black shark را در دست توسعه دارد. این گوشی حالا توسط Geekbench بنچمارک شده و برخی مشخصاتش هم فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

کمپانی شیائومی قصد دارد یک گوشی هوشمند گیمینگ را به زودی معرفی کند. این گوشی پیش‌تر با اسم رمز Blackshark در ابزار AnTuTu دیده شده بود و حالا شاهد هستیم که توسط Geekbench هم بنچمارک شده است. اولین شایعه‌ها درباره احتمال معرفی گوشی گیمینگ blackshark یا Black Shark در ماه فوریه منتشر شدند و ادعا کردند که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی یک گوشی گیمینگ را در دست توسعه دارند. ابزار AnTuTu هم پس از آن فهرستی از برخی مشخصات فنی این گوشی منتشر کرد و حالا فهرست منتشرشده توسط Geekbench برخی از این مشخصات را مورد تأیید قرار می‌دهد.

image

بر اساس مندرجات فهرست بنچمارک Geekbench باید بگوییم که گوشی Black Shark شیائومی به پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 8.0 اوریو است و همه این اطلاعات را قبلا در فهرست ابزار بنچمارک AnTuTu  هم مشاهده کرده بودیم. ابزار Geekbench علاوه بر موارد مذکور همچنین گزارش کرده که گوشی گیمینگ مذکور توانسته است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز به ترتیب 2452 و 8452 را کسب کند و عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دهد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره طراحی ظاهری این گوشی قدرتمند در دسترس نیست اما چندی پیش یک تصویر رندر شده منسوب به آن در فضای وب منتشر شد که چندان هم معتبر به نظر نمی‌رسید. در این تصویر شاهد یک گوشی سبز و مشکی با دوربین اصلی دوگانه بودیم که بلندگوهای دوگانه‌اش در لبه پایینی دستگاه طراحی شده بودند و پورت ارتباطی USB Type-C آن هم در میان این بلندگوها طراحی شده بود.

image

گوشی گیمینگ Black Shark احتمالا با نام تجاری دیگری روانه بازار می‌شود اما به هر حال انتظار می‌رود تا پایان سال 2018 معرفی شود. این گوشی ظاهرا با هدف رقابت با Razer Phone و گوشی گیمینگ آینده Nubia طراحی می‌شود و با توجه به این موضوع که اساسا گوشی شیائومی به شمار می‌رود، احتمالا به رابط کاربری اختصاصی  سازنده هم مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود در آینده شاهد انتشار تصاویر و مشخصات فنی گوشی Black Shark باشیم و بیشتر با آن آشنا شویم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)